Flörtüm taciz etti ne yapmalıyım çok mutsuzum?

Merhaba, flörtümle normalde dışarı da buluşacaktık ama evde buluştuk. Biliyorum canım diyeceksiniz ama bu konuları önceden konuştuk ben söyledim ben adım atmadan biri yanaşınca cinsel anlamda tacize giriyo ve soğuyorum dedim. Buluştuğumuz gün araba tutup gelmişti herşeyimi ödedi etti eve gelir gelmez zorla öpiyim öpiyim yaptı mecbue o an öpüştüm ama sinirlerim bozuldu hani ben yanaşmadan yapmayacaktın dedim yine olsun öpeyim dedi istemiyorum dedim zorla yiyişmeye çalıştı. Allahtan bi şekilde elinden kurtuldum eve gitmem gerek diyip. Çok midem bulanıyor bu olayı ona direkt söyledim bana taciz ettin çok rahatsız oldum dedim bidaha yaşanmasın dedim sorun yok problem değil diyo insanı delirtir insan bi özür diler? sorun değil ne demek ya? Sizce ne yapmalıyım ne demeliyim çok fena pişman olsun sonrada engelleyeceğim zaten
Flörtüm taciz etti ne yapmalıyım çok mutsuzum?
Cevapla