Deprem zamanı eski sevgilimi aramıştım, engelimi açmış. Sizce neden açmıştır?

Eski sevgilim Diyarbakır'da yaşıyor. Deprem haberi olduğu an onu aramıştım. Çok kısa konuştuk. O gün "Yine görüşürüz." dedi ve en son kapattık. Numarasını silmemi isteyen adam, ben de sildim diyen adam ondan sonra vatsaptan, aramadan kaldırmış. İnstagramında hâlâ engelliyim.

Ne oldu da kaldırdı diye düşündüm. Sizce niye kaldırmıştır?

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂
Deprem zamanı eski sevgilimi aramıştım, engelimi açmış. Sizce neden açmıştır?
Cevapla