Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂
Eski sevgilim Diyarbakır'da yaşıyor. Deprem haberi olduğu an onu aramıştım. Çok kısa konuştuk. O gün "Yine görüşürüz." dedi ve en son kapattık. Numarasını silmemi isteyen adam, ben de sildim diyen adam ondan sonra vatsaptan, aramadan kaldırmış. İnstagramında hâlâ engelliyim.
Ne oldu da kaldırdı diye düşündüm. Sizce niye kaldırmıştır?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Senden o. ayrılmışsa merak edeceğini dusunmustur o yüzden engeli kaldırmıştır iyi kotu zaman gecirmissiniz dır sonuçta merak etmeni istemez
Bittiyse bitti deprem oldu diye araman da bence içi boş duygusallık. Seni çok kullanırlar. Safsın.
Saf değil de sana göre insanım
bir şey olursa ararsın falan diye bu kadar anlam yüklemeyin
Deprem diye kaldırmıştır işte anlamayacak ne var
Bu depremde kusluk mu kalır
Kalan kalıyor. Numaramı sil diyen de oydu. Şaşırdım.
Böyle zor bir günde aradın diye hoşuna gitmiştir
Hellalik istiyordur dili varmıyordur..
😂😂
Eski sevgilim nihilist
Aklıma başka bişey gelmedi 😂
Yani bu durumda diyecek pek bir şey olmuyor.
Normal. 😂
Ölüm var demiştir
Guzel ıste