Kız arkadaşımla sosyal medyadan tanıştım, sizce bizden olur mu?

Sosyal medyadan yazistik tanistik 4 gundur, ben de bekar kendi de,22 yas ikimiz

Guvenemiyor insanlara sosyal medyadan

Ve dun guvenini kazanmisim ve dedim ki

Iliskimizi sevgili olarak ilerleleyelim mi dedim,

Ve ben hazir degilim dedi ustelik rahattim boyle seninle bile alakali degil dedi

Bende zamanla olur mu dedim

Belki Olur nasipte varsa dedi

Bende anlastik dedim o da tamamdir dedi

Sizce, olur mu olmaz mi

Kisaca dusunceleriniz nedir

Kız arkadaşımla sosyal medyadan tanıştım, sizce bizden olur mu?
Cevapla