
Sevdiğiniz kişinin kalbini kırdığınız da yahut bir hatanızı telafi edeceğiniz zaman telafi yönteminiz nedir?

Sevdiğiniz kişinin kalbini kırdığınız da yahut bir hatanızı telafi edeceğiniz zaman telafi yönteminiz nedir?
Sevgilim şu an yok maalesef. ama sevgilim olsaydı ve birbirimizin kalbini kırsaydık. ben ilk olarak ne hata yaptıysam o hatayı geri telafi etmeyi denedim telefi edemeyeceğim bir hata ise daha çok özür dilerim veya onunun yanında olurdum sürekli. onu ne kadar sevdiğimi göstermek için bir şeyler yapardım kesinlikle.
Cevap
2Cevap
Telafimi hiç görmedim hep yaln gördüm halende görüyorum belli zaman sonra bayıyor samimiyetsizlik
👏👏
Özür dilerim ve aynı hatayı yapmamaya özen gösteririm özrümü affedene kadar da rahat bırakmam
onu tanıdığım şekilde önce özür diler sonra arayı yumuşatmak adına sevdiği bir şeyi sürpriz yaparım
Kalp kırma nedenine bağlı olmakla birlikte elimden geldiğince şirinlik yapmaya ve alttan alıp hoş sözler etmeye gayret gösteririm.
Haksızsam özür dilerim, daha başka napabilirim 🤔
Bayağı ugraşırım yaa.. valla aklıma milyon tane şey geldi..
duruma göre değişir aslında
Sen sus sen, senin durumunu biliyoruz aah aah yazık o çocuğa yazık :D başına almış belayı
ay iyi ki diğer sorunda öyle dedim ha 😂
Sorularıma verdiğin her cevapta başına kakıcam bunu :D
haydaa o zaman gelmem sorulara 😂
Gel gel sen, gel :)
üzerimde baskılar var komşular 🥺
Komşuların tenceresinde yemek var, gelemezler. Kaldın yine elime :D
sanki her evde yemek yok 😀
Her evde yemek var da sana yardım edecek kimse yok :D Dur senin sorularını mıncıklayayım bakalım neler çıkacak :D
niye bana yardım edecek kimse yokmuş ya haydaa savaş mı 😂
Yok yahu seninle savaşmak ne mümkün tek tuşla büzüştürürsün insanı sen :D
sen alttan alttan gömüyorsun beni ama ha 😂😂
Azıcıkta sen gömül ne olmuş yani :D
Rol yapmam. Tüm doğallığımla hatamın farkında olduğumu ve özürümü dile getiririm. Her yolu denerim gerekirse.
Tokatlarım
Hediye alarak
Özür dilerim
Kedi gibi sokulmak.
Sarılırım korkarak🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?