
İnsan ne yapacağını bilemez.
Nasıl alırdınız sevgilinizin gönlünü?

Güzel bir çiçek, "Çok özür dilerim. Affet beni, çok seviyorum seni. Hadi tut elimi, duy kalbimin sesini. Affettin mi beni gönlümün Prensesi?" Yazan bir not. Ve çok güzel bir çikolata sepeti ile özür dilerim. Umarım affeder.
Kalbini kırdıysam vardır bir bildiğim almam gönlünü falan..
Pek iyi olduğum bir konu değil bu :/
Ama kendimce uğraşıyorum işte, baktım halen devam ediyor "ehh be naparsan yap" diyebiliyorum 😅
Ben kolay kolay kalp kırmam ki, beni acayip zorlamış olması gerek. Onu da hakediyor diye düşünürüm ama yine de içim rahat etmez yani toparlama ihtiyacı vicdandan kaynaklı oluyor. O devreye girince de kendi bilir ben elimden geleni yaptım düşüncesi hakim oluyor 😄
Karışık anlatmış olabilirim ancak sen anlarsın beni sjsjjs
Askım gel seni bir kere opim derim. Bununla gecmeyecek kadar kırmam 😂
Cevap
23Cevap
Tam anlamıyla iki kere ilişki yaşadım hiç birinde kalplerini kırmadım. Ama romantik bir akşam yemeyi hazırlardım. Ondan sonra satranç oyunuyla gecemizi şenlendirirdik.
Ona gider sarilirdim sıkıca icten bir sarilma ama gönlü alinirdi sanirim
Şimdi zaten kırıldıysa eyvah eyvah süründürmeden bırakmaz. Kendi sinilerime hakim oluyorum ne derse desin ne yaparsa yapsın bırakmayıp üstüne gidince yumuşuyor. 😅
Sırnaşırım kendimi affettiririm güzel bir akşam yemeği ve güzel bir geceyle🥰
İçten bir şekilde özür dilerim bide en sevdiği yemekten ısmarlarım göbüşünden geçer kalbine giden yol sevdikimin wjwjsk
Gönlünü alırım almasına ama affetmesi uzun sürüyor erkeklerin..
Bu saaten sonra kimse için kendimi parçalamam.
Özür dileyip, içten bir sarılma ve istediği güzel bir hediye 😌
Her söylediğim lafı seçerek düşünerek söylerim haksız yere kimseyi kırmam o yüzden özür dilenecek bir durumda da hissetmem kendimi.
alırım tabi sevgilim olunca
Elimden gelen herşeyi yaparım kii çok şükür henüz öyle bir durum yok.
Gıdıklarsam güler güldüğüne göre barışmış olur hepsi bu kadar
gönlünü almaya çalışmam xd
O anki ruh halime bağlı. :D
Sevgilim olmadı olmayacak öyle bir derdimde olmayacak
Masayı donatırdım sevdiği yemekleri yapardım ☺️
Kalbini kırdıysam, kalbini alırım.
Amannn sevimli bir kedicik olurum😂😻😺
Lahmacun ısmarlayarak tabi
Alamam.. hiç beceremem böyle şeyleri..
Çiçek her zaman kurtarıcıdır..
Onu hemen Burger yiyelime götürürüm
Kırarsak bakarız bir yoluna
Hatamı kabul edip pişman olduğumu dile getirerek.
Zorr nasıl kirdigima derecesine bagli
Almam bir kaç güne geçer ztn
Kırılan hep ben oldum ve gönlümü alan olmadı :((
Hiç olmamış birinin gönlünü alamam.
Samimi bir Özür
Hak ettiyse üzerim uğraşamam
Öpücüğü bir atarım taman
Tek taşa bakar
Kalp kırmadım
Ayyyy bilemedim
Sevişerek
Kalbini kirmazdim
Almam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar