Sizce seven her iki tarafın iyiliği için gitmelimi? İçi kanaya kanaya sonunun imkansızlık ve pişmanlık olduğunu bile bile?

Mecburum bazen başlamadan bitmeli diyorum ama kalbim acıyor içim herşeyim yaşa diyor ne olursa olsun ucunda ne varsa sonra yüreğim hayır saçmalama yapamazsın bunu diypr kalbim ve aklımın arasındayım ne tarafa doğru gideçegimi bilmiyorum yaşamasam aklım kalbim gitmediğim o yolda kalıcak biliyorum gitsemde sonu hüsran pişmanlık olucak bunuda bal gibi biliyorum aşk için değermi bir kere son kez sarılmak istiyorum sanki ve bırakmak sizce siz olsanız napardınız?

Sizce seven her iki tarafın iyiliği için gitmelimi? İçi kanaya kanaya sonunun imkansızlık ve pişmanlık olduğunu bile bile?
Cevapla