Sizce sevgilime sadece braletli bir fotoğrafımı atsam mı süpriz olsun?

Çok güvendiğim biri ve morali çok bozuk işleri yüzünden de görüşücektik görüşemedik görmediği bir yer yok ikimizde de ama o noktayı yaşamadık sizce durduk yere modu yükselsin mutlu olsun diye sadece braletli olduğum bir selfie yollasam mı hoşuna gider mi yoksa hani iş ortasında attığım için gerilir mi çok güvendiğim biri bu arada 8 sene olucak tanışalı 2 senedir de sevgilim ve zaten herkesten çok sakınır beni.
Sizce sevgilime sadece braletli bir fotoğrafımı atsam mı süpriz olsun?
Cevapla