Aşk ilişkilerinde kartları açık oynamak mı yoksa gizemli davranmak mı?

Ben çok düzüm kizginsam kızgınım seviyorsam dile getiririm arzuladiysam söylerim yanımdaysa harekete geçerim o an ne hissediyorsam o gizemli olamıyorum olmalı mıyım ondan da emin değilim bu iyi mi yoksa kötü mü

Aşk ilişkilerinde kartları açık oynamak mı yoksa gizemli davranmak mı?
Cevapla