Gece gündüz konuşuyoruz, güzel davranıyor çok da yakın samimi. Belki de sadece düzgün kız olduğum için açık konuşamıyor. Hala sevgili değiliz bir şey değiliz, uzak yaşıyoruz diye yakında görüşeceğiz. Ondan önce arkadaş ortamda bir kere görüştük sadece.
Ben ne düşüneyim nasıl davranayım bilmiyorum? Adam 30 yaşlarda ve takılmaya alışmış bunu da açık söyluyor. Sen benim için diğer kızlar gibi değilsin ve hiçbir şey olmamıza rağmen bir şey yapmıyorum sana değer verdiğim için diyor. Onun üstüne düşmek istemiyorum ama güvenimi almaya çalışıyor, başka kızlarla arada bir şey yapıyorsa aldatma değil mi? Buna inanabilir miyim buna bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Valla kezban abla ne dicem bilemedim
Evlendikten sonra da olacak o ihtiyaçlar
O zamn ne diyerek sorcan bu konuyu
Benimle evlenirse benimle olur şimdi dedim biz beraber değiliz bir şey yaşamadık öpüşmedik bile yeni görüşeceğiz
Çok yanlış düşünüyorsun
Neden? Şimdi adamla birşeyim yok diyorum
Aranızda duygusal bir bağ olduğuna inanıyorsanız aldatma sayılır illa sevgili gibi kalıplara girmenize gerek yok aldatma ortaya çıkması için
Evet böyle de dedim bunu biliyor, o yüzden belki açık vermek istemiyor, gideceğimi bildiği için. Peki yapmadım diyince nasıl doğru olup olmadığını anlayabilirim ki?
Bir erkek bir şeyin konusunu açıyorsa yapmıştır ağız arıyordur
Ben açtım biraz sorgulama gibi ama üstüme geliyor sanki bir şey yapmıyorum ama sen o konulara giriyorsun diyor kızdı ds sonra açıklama bitmedi anlamıyorum
Yalan konuşuyor
Nasıl emin olabilirim
Konuştuğum biri ne abi. Sevgili mi flört mü arkadaş mı
Arkadaştan öte geçtik gibi, çok flortleşmiyorum ben de düzgün davrandığım için o da aynı saygıyı gösteriyor belki. Ama ona değer verdiğimi biliyor ve ilerde belki ilişki olacağına. Ki benimle istiyor adam ve hep düzgün olduğumu söyleyen odur. Yine de o kadar zaman değer verdim ona şu an hiçbir şey yaşamasak bile bilsem ki 1 hafta önce mesela biriyle beraber olmuş, artık konuşamayacağim
Yani amacını tam olarak anlayamadım sen tam olarak ne istiyosun?
Ben emin değilim sorun da burada, biraz ilişki başlamaktan emin olmadım. Ama onu kaybetmek istemiyorum ve değer veriyprum. Çok flortleşemiyorum ama hep burdayım onun için. Ve başka biriyle bir şey yapıyorsa ben devam edemeyeceğim. Nasıl anlayabilirim bilmiyorum. Senin için duygusal olan şey benim için zamanla ihtyaç oldu dedi, fakat sevdiğin insanla beraber olursan farklı oluyor. Ben dr sana çok değer verdiğim için kimseyle bi bk yemedim diyor. Çok açıklama yapıyor çok değer gösteriyor gibi ama yanılmak istemiyorum
Ya kisacasi sana duygusal yaparak seni cepte tutmaya calisiyor ama arka planda her seyi yapiyodur. Klasik ben insanin ne oldugunu cok iyi bilirim. Dertlesmek istersen özelden yazabilirsin bana. Ama benim dusuncem sen cok iyi ve temiz kalpli bi kizsin bu yuzden seni cepte tutmak istiyor, yapacak olan insan yapar lafta birakmaz
Yazım sana teşekkür ederim
yazdım*
tamam
Hiç bir şey yapmıyorum sana demek nedir yahu zorlamı yapacaksın ben istemeden yapabilirmisin deseydin ya kibre bak
Anlamadınız sanırım, bana değil, başka kızlarla. Biz hala öyle görüşmedik öpüşmedik bile, ama duygusal bir bağ kurduk o yüzden bazsn o konuya girdim zoruma gidiyor, acaba napıyor diyorum biryle görüşüyor mu, görüşüyorsa ne ara çünkü her gece konuşuyoruz zaten
sence değil mi Allah aşkına böyle bi şeyi nasıl kabul edebiliyorsun
Kabul etmiyorum, sadece hala onunla sevgili olmadığım için nasıl davranayım bilemedim ki adam her gecr telefonda benimle , yaptığını bilsem konuşamayacağim biliyorum. Onun üstüne çok mu düşsem soruyorum nasıl anlayım. Sonuçta ben çok flortleşmiyorum kendimi çekiyorum ama ona değer verdiğimi biliyor.
tam boş beleş adam lafları
Nasıl yani :(
Çok saçama bi düşünce
Düşüncem değil, kim ne düşünüyor bilmek istedim, ben emin değilim ilişki istyor muyum ama ona değer veriyorum ve sürekli konuşuyoruz. Zor güveniyorum bana güven veriyor gibi ama arada başka kızlarla bir şey yapıp yapmadığını nerden anlayabilirm. Anlarsam bir daha konuşmayacağımı biliyor belki o yüzden o kadar açıklama yapıyor ve sana değer verdiğim için yapmıyorum diyo. Emin olamadığım için onun üstüne çok düşmem istemiyorum sonuçta çok da hesap soramam? Bilmiyorum işte hata yapmak istemiyorum
Yok olmaz, çerezlik olur
Kocan değil sonuçta bir şey olmaz
Hahahahahahaahahahaha kafan bozuk senin
Baska kizlarla mi takılıyo
Bilmiyorum. Biz hala öyle görüşmedik öpüşmedik bile, ama duygusal bir bağ kurduk o yüzden bazsn o konuya girdim zoruma gidiyor, acaba napıyor diyorum biryle görüşüyor mu, görüşüyorsa ne ara çünkü her gece konuşuyoruz zaten
Gündüz yapiyodur