Sevgilim yok
Hoşlanan yok
Hediye çicek onu geçtim iltifat bile almadım
Hoşlanan yok
Hediye çicek onu geçtim iltifat bile almadım
Bu dediklerinin hepsi oldu çok kez. Sonuç: 40 yaşındayım ve şu an hayatımda kimse yok. Yani demem o ki hiç biri kayıp değil. İnsan olsunlar, önüne dünyalar sermeseler de olur. İyi insanlara denk gelmek için dua et sadece çokça…
Cevap
4Cevap
boş ver izi kalıyor sonra kendi kendini şımart daha cazip o
Orası öyle tabi ama etrafıma baktığımda herkesin sevdiği mutlu olduğu biri var.
Biri tarafından sevilmek önemsenmek güzel bir şey olsa gerek öyle değil mi?
Öyle tabi gerçek olduktan sonra. Bitecekse alışkanlık kısmı daha kötü zor süreçten geçiyorsun.
En güzeli sapsız üzüm
Ben de öyle
Ama mutluyum
Hayrına biri iltifat etsin kiza
Önemi var mı
Bende hiç almadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?