Hayatım hiç hediye, çiçek almadım. Kimseye de almamaya karar verdim, haksız mıyım?

Kız arkadaşlarımın doğum günlerinde, işe girdiklerinde özel günlerinde ben almisimdir ama ne sevgilimden ne kız arkadaşlarımdan hiç hediye veya çiçek almadım bundan sonra kimseye hiçbir şey yapmamaya karar verdim haksız mıyım?

Hayatım hiç hediye, çiçek almadım. Kimseye de almamaya karar verdim, haksız mıyım?
Cevapla