• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sevgililer Günü

28 yaşındayım, sevgililer gününde hiç hediye almadım. Sorun ben de mi?

Violet06
Violet06 Takip Et
Xper 2 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
53

Düşününce bazen üzülüyorum.

28 yaşındayım, sevgililer gününde hiç hediye almadım. Sorun ben de mi?
28 yaşındayım, sevgililer gününde hiç hediye almadım. Sorun ben de mi?
Cevapla
Hediye Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    sevgililer gününe fazla anlam yüklediyseniz üzülmeniz doğal ancak sevgililer günlerini çoğu defa yalnız geçirmeme rağmen benim böyle bir takıntım olmadı
    bir güne bu kadar özel anlam yüklemenin de saçmalığını savunan benim hayatımdaki insana sevgililer gününde hediye almaya da hiç çabalamadım

    Ha hiç hediye almadıysanız sevgilinizden bu üzücüdür.. ama o gün sevgililer günü almadıysanız hediye o zaman çok takılmamak lazım snaki..

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bende bir erkek olarak senle aynı durumdayım elime kız eli değmedi karşılık görmedim değer görmedim ilgi görmedim aynılarını karşıya verecek kız olmadı hayatımda nasıl bir duygu hiç bilmedim sanırsam bu gidişle de öğrenemeyeceğim çünkü ümidim kalmadı yüzüme bakan yok tip desen daha kötüleri var yanında çok güzel kızlar var iş güç desen oda var ama gel görki olmuyor beğenilmiyorum sanırsam böyle mezara gireceğim

    0
    0 Yorumla
  • SemihDonmez
    SemihDonmez Takip Et
    Xper 7 Yaş: 49 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayat üzülmeye değmez ve insanın kendisinden önemli kimse yoktur. Benim gibi Yalnız ve Olgun erkek tecrübelidir. Kıymet bilir ve değer verir. Saygı duyar ve ilgi gösterir. Sever ve mutlu eder tatlım. Güvenilir ve sadıktır. Enerjik, arzulu ve doyumsuzdur. Arkadaş ya da sevgili olabiliriz!!! Sana sevgililer gününde de hediye alırım

    0
    0 Yorumla
  • Just_say_it
    Just_say_it Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Sevgililer günü sırf sevgiliden hediye almak için sevgili olursan, normal. Uzun zamandır sevgili olupta yine hediye almıyorsan o şahısla alakalı ya da istemiyi bilmiyorsundur. Zaten bi erkekten istemidigin sürece kolay kolay içinden gelip bir şey almaz.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

32

Cevap

51

Cevap

  • QUADRATURA
    QUADRATURA Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 31
    +1 yıl

    Bir çok kez aldım. Bana katkısı olmadı senden de götürüsü olmaz merak etme. 😄

    0
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    +1 yıl

    Ben de 20 yaşına geldim hala almadım biliyor musun evet bence sorun bizde😂🤦‍♀️

    0
    0 Yorumla
  • Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ u
    Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 48
    +1 yıl

    Ben de almadım ya üzülme bir şey olmaz.

    0
    1 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Benim de hiç sevgilim olmadı sorun sizde değil

    0
    1 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun

  • Akrep-Bir_Adam
    Akrep-Bir_Adam Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Bİr çok kez aldım. ama hiç karşı tarafa almadım.

    0
    1 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      O da iyiymiş

      Yorumla
  • xKimMiyimx
    xKimMiyimx Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 27
    +1 yıl

    Ben de 23 yaşındayım, yakinda 24 olcam ben d ealmadim ama çok bir onemi yok

    0
    0 Yorumla
  • ismailmemis97
    ismailmemis97 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    sevgilisi olmayanlarin disarida gezmekten oldukca rahatsiz oldugu gun. anlamsiz ve de gereksiz gunlerin basinda gelir. bizde almadık ya yalnız değilsin bazı insanlara yalnızlık daha çok yakışıyor

    1
    0 Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Nerde bulutsunuz şu çülsüzleri yapıyorsunuz sevgili bari zengin bonkür olsun 😂

    1
    1 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Çok haklısın 😂

  • bikebikeman
    bikebikeman Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Hediye mi istiyorsun gidiyotsun ne hediye istiyorsan alıyorsun snra hediye paketi yaptırıyorsun snra 14 subat sabahi kendine hediye die veriyorsun bak bu kdr basit

    0
    4 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Aynen erkeklerin bu düz mantığı olmasa zaten

      Yorumla
    • bikebikeman
      bikebikeman
      +1 yıl

      İyide sevgilin yok ben kendini kendin mutlu etme yöntemini gösteriyorum ki evet düz mantığız kabul

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Teşekkürler kendi kendini mutlu etme yöntemini gösterdiğin için

      Yorumla
    • bikebikeman
      bikebikeman
      +1 yıl

      Rica ederim her daim fikir alışverişi yapabilirim saygilar 🤗

      Yorumla
  • kimene111
    kimene111 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Valla bizde almadık 31 yaşındayız okadar dert değil kendine değer ver kendi kendine hediye al hiç kimseden bı beklentim olmasın...

    0
    2 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      O olgunluğa erişemedim galiba

      Yorumla
    • kimene111
      kimene111
      +1 yıl

      🤷🤷🤷

      Yorumla
  • siklaman
    siklaman Takip Et
    Yoda Yaş: 45
    +1 yıl

    al canım, neden almıyorsun. almıyorsan sorun sende tabii, cebinde akrep mi var :)) asdfghjkl

    bu anlamda sormadın kesin ama ilk önce böyle anladım ben :)

    0
    1 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Seninki de ayrı bi bakış açısı

      Yorumla
  • Sahil06
    Sahil06 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 93%
    +1 yıl

    Bazıları hediye almadık kişi bırakmamış.
    Karşına çıkacak kişi çok şanslı, ilk hediyeyi o alacak demek ki böylesi daha iyi.

    0
    0 Yorumla
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevgililer günü diye bir şey yoktur o yüzden gerek de yok

    0
    7 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Tamam sen öyle diyosan

    • SonMohikan71
      SonMohikan71
      +1 yıl

      Ben olanı söylüyorum sadece sevgililer günün neden niçin ortaya çıktığını öğrenirsen o zaman anlamış olursun işte

    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Biliyorum niçin ortaya çıktığını da sonuç bu

    • SonMohikan71
      SonMohikan71
      +1 yıl

      Sonuç şu bunu bize dayattıkları için bunu yapıyoruz yoksa yaptığımızdan değil biliyorsan kutlamazsın zaten eğer sevgilim olsaydı asla kutlamazdım böyle bir şeyi yapmazdım

    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Günlere anlam yükleyen ya da yüklemeyen biz insanlarız. Tercih meselesi herkes istediğini yapar

    • SonMohikan71
      SonMohikan71
      +1 yıl

      Yalnız o günler dediğin böyle sevgili günü tarzında olan günleri birisi çıkarıyor bunu ben böyle yaptım siz de buna uyacaksınız deniliyor insanlar derken çoğul oluyor burada sadece bunun seninle benimle alakası yok haa dediğin gibi tercih meselesi var ister kabul edersin istersen etmezsin bu sevgililer günü bizden olmadığı için kabul et veya kabul etme bizden olsaydı eğer nasıl olurdu işte orasını bilemiyorum

    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      İnsanlar derken o günü çıkaranı kast etmedim zaten biz yani standart insanlar. Bizden olsa da bi şey değişmezdi yine aynı tercih meselesi.

  • karaqin1
    karaqin1 Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 30%
    +1 yıl

    Üzüldüm durumuna sana bu sevgililer gününde bir hediye gönderelim var mı aklından geçen seni edecek bir hediye

    0
    0 Yorumla
  • Sciencelover
    Sciencelover Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Hic sevgililer gunu yasamadim bu daha kotu mu acaba:D

    0
    3 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Ben de yaşamadım galiba 😂

      Yorumla
    • Sciencelover
      Sciencelover
      +1 yıl

      Eksiklik mi sormak lazim yaşayana:D

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Sormaya gerek yok değil 😂

      Yorumla
  • badboy_master
    badboy_master Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Sen yanındaysan ona sevinmiyorsa aldığın hediyeye mi seviniyor

    0
    1 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Sevgilim yok zaten

      Yorumla
  • cfusun
    cfusun Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 34%
    +1 yıl

    Ooo bir seymi ben dogumgunumde bile almadim hatta terkedildim 😥

    0
    0 Yorumla
  • michael_k
    michael_k Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Sorun sende değil bende, adresini kaybetmişim gönderemedim. 😊

    0
    0 Yorumla
  • kalbimbinparça
    kalbimbinparça Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    benimde hiç sevgilim olmadı bende bir erkekten almadım

    0
    0 Yorumla
  • TylerDurdenn0
    TylerDurdenn0 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 80%
    +1 yıl

    Bende almadım. Bu bir kayıp değil birgün hayatımızın aşkından alırız belki

    0
    0 Yorumla
  • nutellalıpasta95
    nutellalıpasta95 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    25 yaşındayım bu zamana kadar bende sevgililer gününde hiç hediye almadım. Hatta hiç almadım. Hiç

    0
    0 Yorumla
  • desperate06
    desperate06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 52%
    +1 yıl

    Bende almadım 28 yaşındayım bir şey olmaz 28 yaşında olduğumuda kimseyi inandiramiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Elfida277
    Elfida277 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Her insan alıyor diye bir şey yok neden sorun olsun ki

    0
    0 Yorumla
  • Ambergece
    Ambergece Takip Et
    Xper 7 Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl

    Düşünceli birisi çıkmamış karşınıza maalesef

    0
    0 Yorumla
  • Yenigizliüye
    Yenigizliüye Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Hediye istiyorum diye soru paylaş ne hediyeler gelir sana

    0
    0 Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Ben 33 yaşındayım hayatımda hiç sevgilim olmadı sevgililer gününü hiç deneyimleyemedim

    0
    1 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun

      Yorumla
  • blackrose6134
    blackrose6134 Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    Ben 37 yıldır alamadım. Haline şükret. Yine bi 14 Şubat ı masrafa girmeden geçirecem

    0
    0 Yorumla
  • Sonasık24
    Sonasık24 Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Bende almadım hediyelerden de nefret ederim. Ama ben üzülmüyorum sende üzülme, hediye çok gerekli bir şey değil.

    0
    0 Yorumla
  • tuba-sueda
    tuba-sueda Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    +1 yıl

    Ben de hep kendime aldım 😄.

    0
    0 Yorumla
  • Lalalandla
    Lalalandla Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Aynı durumdayız kuzu boş ver çokta takılmamak gerek düşünüp kafada kurmak daha da incitiyor insanı .. anlıyorum ben seni..

    0
    0 Yorumla
  • Dördüncümurat4
    Dördüncümurat4 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Aşk olsun hiç mi hediye almadın

    0
    4 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Hiç

      Yorumla
    • Dördüncümurat4
      Dördüncümurat4
      +1 yıl

      Bu 14 Şubat bir çılgınlık yap kendine hediye al

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
    • Dördüncümurat4
      Dördüncümurat4
      +1 yıl

      Aferin

      Yorumla
  • Junİchi
    Junİchi Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Bende almadım ama bu tür günleri zaten umursamam

    0
    1 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      En güzeli

      Yorumla
  • Darker_
    Darker_ Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    buna sorun olarak bakmaktan vazgeçmelisin

    0
    5 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Evet bakmamak lazım ama çok da elimizde değil

      Yorumla
    • Darker_
      Darker_
      +1 yıl

      ne zamandır sevgilin yok

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      5 aydır

      Yorumla
    • Darker_
      Darker_
      +1 yıl

      çok uzun bir zaman değil

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • more000
    more000 Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 86%
    +1 yıl

    Peki sen hic hediye aldinmi sevgiline

    0
    3 Yorumla
    • more000
      more000
      +1 yıl

      Enee ankaraliymissin ya topraaammm 😃😃 bu 14 şubette ben sana hediye alayim bari

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Sağol gardaşım 😂😂

      Yorumla
    • more000
      more000
      +1 yıl

      Sende sağol gardasimmm angaranin gülü

      Yorumla
  • yalnızbey06
    yalnızbey06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Almak isteyen bulunur çok da takma kafana

    0
    5 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Bazen takıyorum maalesef

      Yorumla
    • yalnızbey06
      yalnızbey06
      +1 yıl

      Bende alacak birini bulmaya çalışıyorum

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Bulursun inş

      Yorumla
    • yalnızbey06
      yalnızbey06
      +1 yıl

      Sende bulursun inşallah

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • coollboyy__
    coollboyy__ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 96%
    +1 yıl

    Elbet bir gün olur gönlünü ferah tut

    0
    2 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Hayırlısı

      Yorumla
    • coollboyy__
      coollboyy__
      +1 yıl

      Kesinlikle geç olsun ama hiç bişey güç olmasın

      Yorumla
  • Burak-06_06
    Burak-06_06 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 97%
    +1 yıl

    Bu yıl ben alayım sana. İkimizde 06

    0
    1 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Teşekkürler düşünmen yeter

      Yorumla
  • SAblaK
    SAblaK Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 42%
    +1 yıl

    Sevgililer günü ne sence

    0
    14 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Kapitalist düzende insanları alışverişe teşvik eden anlamsız bir gün

      Yorumla
    • SAblaK
      SAblaK
      +1 yıl

      Sadece o da değil sevgililer günü bizim olmayan bir gün fransızların günüdür

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Bu özel günlerden hiçbiri bizim değil de napalım yani bizim değil diye de yokmuş gibi davranamayız

      Yorumla
    • SAblaK
      SAblaK
      +1 yıl

      Başka özel gün belirle yani ne 14 Şubat

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Mesele günler değil erkeklerin odunluğu

      Yorumla
    • SAblaK
      SAblaK
      +1 yıl

      Her erkek odun değil senin bildiğin gibi değil yani

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Evet sadece hep odunlar bize denk geliyo

      Yorumla
    • SAblaK
      SAblaK
      +1 yıl

      Bak denk geliyor demek ki

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Odun mıknatısı var bende ondan

      Yorumla
    • SAblaK
      SAblaK
      +1 yıl

      Kır o mıknatısı sen kır

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Kırabilsem zaten sorun kalmıcak

      Yorumla
    • SAblaK
      SAblaK
      +1 yıl

      Sorunlarla baş ediyorsun o zaman

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Etmeye çalışıyorum

      Yorumla
    • SAblaK
      SAblaK
      +1 yıl

      Zor yani zor

      Yorumla
  • liader
    liader Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Sevgililer gününde sevgilin oldu mu

    0
    4 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Aslına bakarsan olmadı

      Yorumla
    • liader
      liader
      +1 yıl

      E olmayan birinden hediye beklemek ne kadar doğru olur ki

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Doğru olmaz beklemeyelim o zaman

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Deniz kim

      Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    +1 yıl

    boş ver üzülme ya biz aldık da ne oldu

    0
    0 Yorumla
  • Eray-Demirci
    Eray-Demirci Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayır, sorun bizde. 😃

    0
    0 Yorumla
  • Sormalarageldik
    Sormalarageldik Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Bizide üzdün be ankaralı

    0
    0 Yorumla
  • Cemrekaya701
    Cemrekaya701 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben de hiç almadım dert etme

    0
    0 Yorumla
  • Kalbim_sin
    Kalbim_sin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Üzülme birgün sende alırsın

    0
    0 Yorumla
  • lesvinya
    lesvinya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 71%
    +1 yıl

    Niye sende olsun sorun

    0
    0 Yorumla
  • Diyarbakıırlı_21
    Diyarbakıırlı_21 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Bende almadım bu yaşıma kadar ölmek mi ☺️

    0
    0 Yorumla
  • HollandEUnl
    HollandEUnl Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Bende almadim hicte umursamiyorum

    0
    0 Yorumla
  • JackRocker
    JackRocker Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Almamak daha iyi

    0
    0 Yorumla
  • dreamliner61
    dreamliner61 Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    sorun neden sende olsun ki?

    0
    6 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Bilmiyorum bazen öyle hissediyorum

      Yorumla
    • dreamliner61
      dreamliner61
      +1 yıl

      her sevgililer gününde bir sevgiliniz olmuş muydu?

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Hayır

      Yorumla
    • dreamliner61
      dreamliner61
      +1 yıl

      hımm rast geldi sanırım.
      şu an peki?

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Şu an yok

      Yorumla
    • dreamliner61
      dreamliner61
      +1 yıl

      ama olsun istiyorsun değil mi?

      Yorumla
  • frenchgirl16
    frenchgirl16 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Sorun yok ortada

    1
    2 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Sorunu oluşturan kendimiz işte

      Yorumla
    • frenchgirl16
      frenchgirl16
      +1 yıl

      Yapma işte

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ne bos insansin uzulecek baska sey bulamadin mi

    0
    1 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Sen çok dolusun herhalde. Bu dolulukla küresel ısınmayı filan düşünüp üzülüyosundur herhalde

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Evlendim yine hediye alınmadı salla

    0
    9 Yorumla
    • Kayahansen
      Kayahansen
      +1 yıl

      Ne hediye meraklısı çıktınız ya 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Kayahansen üzdün

      Yorumla
    • Kayahansen
      Kayahansen
      +1 yıl

      Tamam adres at sanada hediye göndereceğim 😂

      Yorumla
    • Burak-06_06
      Burak-06_06
      +1 yıl

      Senin durum daha üzücü @TelllMeReason

      Yorumla
    • Kayahansen
      Kayahansen
      +1 yıl

      şu an senin durumun dahada üzücü oldu Burak

      Yorumla
    • Burak-06_06
      Burak-06_06
      +1 yıl

      Sebep?

      Yorumla
    • Kayahansen
      Kayahansen
      +1 yıl

      Kabalık yapıyorsun şu an

      Yorumla
    • Burak-06_06
      Burak-06_06
      +1 yıl

      Aynı şekilde düşünmüyoruz. O zaman bırak kocası alsın dalga geçer gibi emoji atmak daha kabalık değil mi sence?

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Mutluysanız hediye ayrıntı zaten

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sorun dçsende değil senin kıymetini bilmeyende

    0
    0 Yorumla
  • PromisedLand
    PromisedLand Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Öpüşme garantili buluşursak hediye alırım sana.

    0
    0 Yorumla
  • yigoloji
    yigoloji Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    İnsan bekler ya ben olsam isyan etmiştim😂

    0
    0 Yorumla
  • theslnttypumpkin
    theslnttypumpkin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    büyük bi eksiklik değil gibi

    1
    1 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Evet maalesef büyüten benim

      Yorumla
  • alfrediniz
    alfrediniz Takip Et
    Xper 1 Yaş: 47
    +1 yıl

    Talihsizlik olmuş. Takmayalım öyle konuları.

    0
    1 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Takmayalım

      Yorumla
  • sadecemeraketmişdim
    sadecemeraketmişdim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Buna üzülmek saçma be knk

    0
    3 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Aynen knk ama bazen üzülüyo insan

      Yorumla
    • sadecemeraketmişdim
      sadecemeraketmişdim
      +1 yıl

      Üzülme KNK bana hediye alan var ama yine yalniz hissediyorum

      Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      O daha da kötü

      Yorumla
  • _Queenn_
    _Queenn_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Bende almadım…

    0
    1 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Napalım kaderde bu varmış

      Yorumla
  • sanki_freud
    sanki_freud Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Bende almadım

    0
    1 Yorumla
    • Violet06
      Violet06
      +1 yıl

      Erkekler çok da takmaz böyle şeyleri herhalde

      Yorumla
  • Devamını Gör (23)
Devamını Gör(68)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sevgililer Günü > Sorular > 28 yaşındayım, sevgililer gününde hiç hediye almadım. Sorun ben de mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

24 yaşındayım bugüne kadar hiç çiçek veya hediye almadım, normal mi? 0 cevap verildi
40 yaşına geldim hiç hediye almadım ya neden? 7 cevap verildi
21 yaşındayım hiç çiçek almadım hiç hediye almadım bir erkekten neden? 10 cevap verildi
31 yaşındayım henüz hiç Sevgililer Günü kutlamadım. Nasıl bir duygu? 188 cevap verildi
Sevgilim bana hiç hediye almadı, sevgililer gününde hediye almalı mıyım? 34 cevap verildi
Bu yaşıma kadar doğum günümde hiç hediye alamadım. Acaba neden böyle oluyor? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨