Çok üzgünüm Allah kimseyi imkânsızı sevdirmesin ne yapmalıyım?

Konuya fazla dalmak istemiyorum eskiden buraya cok aglayip kendimi dokerdim ama artik halim yok ve hala imkansiz sevdigimi unutamadim daha yeni annemle lafi gecti hic unutamazsin diyor ilk goz agrin oldugu icin diyor ben ne yapacagim ben hala unutamadim hala seviyorum hic hayatim boyunca imkansiz aska kapilacagimi bilemedim (o kandirmisti beni ama ben sevdaya dustum ve sevdim) 😔😔 hala unutamiyorim icim cok yaniyor bu ates sonuyor gibi ama hala bir yara... onun icin kacmayi bile ailemi bile birakmaya arkaya dusunmustum ve yapmak istemistim herseyimi geride birakip.. 😔 ben o kisiyi nasil unutucam hadi unutmayin nasil devam edecegim aklima gelip surekli? Ben onun icin inan herseyi goze almistim. Elalemin laflarini herseyini... yardimci olrmsnz?
Güncellemeler
+1 yıl
Şu an agliyorum bile gozlerimden yas geliyor.. ben bu aciya fazla dayanamam gibi fazla yasamam da.. ben zaten ondan beri evlenmek istemiyorum hic kimseyle o hislerim öldü ask dahi hissedemiyorum bir baskasina..
Güncellemeler
+1 yıl
zaten heo kendime diyorum ölüm melegi gelirse onun suretinde gelsin😞
Çok üzgünüm Allah kimseyi imkânsızı sevdirmesin ne yapmalıyım?
Cevapla