Obez olduğum için çevremdeki kız arkadaşlarım yanına kimseyi yakıştırmıyor?

Herkes zayıf olmak zorunda değil ve hastalığım var kendi aralarında bu yakışıklı şuna yazcam diyip ben söyleyince hevesim kaçıyor sana bakmaz diyolar yüzüm güzel ama obezim işte.. niye böyle yapıyolar
Güncellemeler
+1 yıl
Şişman olunca sevilmezsin mi demek bu
Obez olduğum için çevremdeki kız arkadaşlarım yanına kimseyi yakıştırmıyor?
Cevapla