28 yaşında bir mühendisle 20 günlük konuşmuşluğumuz var bu süre içinde benimle evlenmek istemesi çok anormal değil mi?

Kendisi 28 yaşında şu an askerlik yapıyor güya izine gelmişti instgramda konuşuyorduk bugunde tekrardan teslim olcagını söyledi android telefon götüremem sms mesaj atarak konuşabilrz diyip sırf numaramı almak için yalan söyledi.. askerlik bitince istemeye gelicem seni diyo birbirimizi sadece resimlerle gördük oda görücü uslü olarak isteme anında birbirimizi görelim diyo çok değişik biri ne yapmaya çalışıyo anlam veremedim.. Evlenelim çocuklarımız bana benzesin falan diyo hayal kurma falan diyince kızıyo neden inşallah olur veya nasipse olsun falan demiyosun diyip tribe giriyo deli mi bu

28 yaşında bir mühendisle 20 günlük konuşmuşluğumuz var bu süre içinde benimle evlenmek istemesi çok anormal değil mi?
Cevapla