Sevdiğim çocuğa nasıl yaklaşmalıyım veya onunla nasıl konuşmalıyım?

Direkt konuya dürüstçe giriyorum arkadaşlar. Şimdi ben yurtdışında (australia) yaşıyorum ve okulumda hoşlandığım bir çocuk var, Adı micheal ama ona mico deriz genelde ve ayrıca aynı yaştayız. Herkes ona çirkin diyor ama bence çok tatlı, zeki ve yetenekli biri. notları hep yüksektir. Geçen sevgililer gününde ona arkadaşlarımın yardımıyla ve gazıyla gittim çicek verdim ama çok mutlu oldu bütün gün gülüp durdu. Ama bir sorun var ki mico çok utangaç birisi ve asla bana karşı bir adım atamaz ya da konuşmaz, ne zaman ona baksam benimle göz teması kurmakta çok zorlanır ve sürekli gözlerini kaçırır ama ona bakmadığım zaman beni izlediğini hissediyorum yani anlayacağınız çocuk aşırı utangaç aşkından ölse bile gelip benle konuşmayacak türden ya. Onunla nasıl konuşmaylıyım ya da ondan hoşlandığımı ona daha nasıl daha açıkça gösterebilirim? onunla nasıl samimiyet kurabilirim? iyi niyetimi nasıl görebilirim? Görüntüm yüzünden genelde insanlar beni playgirl sanar… ama cidden aşırı seviyorum bu çocuğu önceden dikkatımı hiç çekmezdi ama birgun sınıfta onunla şakalaşmıştım ve o günden sonra çok dikkatimi çekmeye başladı ve onu tatlı buldum iste 5 aydır ondan hoşlanıyorum artık platonik takılmak istemiyorum. Red ederse bile en azından birşeylerin adını koyarız yani. Lütfen yardım edinnn 😭
Güncellemeler
+1 yıl
merhaba yazdim cocuga 3 saat oldu hala cevap vermedi kesin sevio JDJDJFJ
Güncellemeler
+1 yıl
😭😭😭😭
Sevdiğim çocuğa nasıl yaklaşmalıyım veya onunla nasıl konuşmalıyım?
Cevapla