Direkt konuya dürüstçe giriyorum arkadaşlar. Şimdi ben yurtdışında (australia) yaşıyorum ve okulumda hoşlandığım bir çocuk var, Adı micheal ama ona mico deriz genelde ve ayrıca aynı yaştayız. Herkes ona çirkin diyor ama bence çok tatlı, zeki ve yetenekli biri. notları hep yüksektir. Geçen sevgililer gününde ona arkadaşlarımın yardımıyla ve gazıyla gittim çicek verdim ama çok mutlu oldu bütün gün gülüp durdu. Ama bir sorun var ki mico çok utangaç birisi ve asla bana karşı bir adım atamaz ya da konuşmaz, ne zaman ona baksam benimle göz teması kurmakta çok zorlanır ve sürekli gözlerini kaçırır ama ona bakmadığım zaman beni izlediğini hissediyorum yani anlayacağınız çocuk aşırı utangaç aşkından ölse bile gelip benle konuşmayacak türden ya. Onunla nasıl konuşmaylıyım ya da ondan hoşlandığımı ona daha nasıl daha açıkça gösterebilirim? onunla nasıl samimiyet kurabilirim? iyi niyetimi nasıl görebilirim? Görüntüm yüzünden genelde insanlar beni playgirl sanar… ama cidden aşırı seviyorum bu çocuğu önceden dikkatımı hiç çekmezdi ama birgun sınıfta onunla şakalaşmıştım ve o günden sonra çok dikkatimi çekmeye başladı ve onu tatlı buldum iste 5 aydır ondan hoşlanıyorum artık platonik takılmak istemiyorum. Red ederse bile en azından birşeylerin adını koyarız yani. Lütfen yardım edinnn 😭
Güncellemeler
+1 yıl
merhaba yazdim cocuga 3 saat oldu hala cevap vermedi kesin sevio JDJDJFJ
Güncellemeler
+1 yıl
😭😭😭😭
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer