AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
157Cevap
boş ver evlenme bu saatten sonra huzur evi aç.
Bu güne kadar evkenmediysen boş ver böyle devam et.
kendini şartlama karşına seveceğin biri çıkarsa evlenirsin
Peki planin ney? Yani neyi bekledin, seni bu yasa kadar bekleten neydi
Niye hemen karalar bağladın evlenirsin. 40yalından önce de anne oluyorsunuz daha ne olsun
Merak etme aynı durumdayız
On numara ev erkeği olsamda beni alan yok
Şansıma tük...
7 milyar insan var nasıl bulamıyorsun 😆 atıyorsun.
Geç kalmışın ama aklında varsa olur 35 sene nasıl dayandın
Cocuksuz olmaz sacmalik macmalik. Haaa illada koca yoksa cocuk bul 🙂
Yaş ilerledikçe beklentiler artıyor ihtimal azalıyor :)
Sana sahip olmak isteyen çok olur ama karar senin evlilik konusunda
Saçmalık tabiki değil ama doğurganlığınız azalıyo hocam
Çocuk istemiyorum ki
Hiç takma o zaman kafana
Yalnızlık zor ama mesela yalnız yaşıyorum ama tek kelime edecek kimse yok öyle saatlerce susuyorsun konuşmadan evin içinde
Sen biraz bunalmışsın hocam;)
Yalnızlıktan delirmiş de olabilirim
Yarın hava yurt genelinde güzel çık bi hava al
Bende 41 yaşındayım ve bende hiç evlenmedim, sadece evlenmiş olmak için evlenmek doğru değil. Eğer benim aradığım bu diyeceğin aklının mantığının uyuştuğu biri varsa yaşın kaç olursa olsun evlen
Gec kalmak degil de rahatini bozmak istemiyor insan bende ayni dusuncedeyim
Ahah boga neden?
Boğaları seviyorum
istekli oluyor dıye dedınız sandım :D
O kadarını bilmiyorum
bogaların en onemlı ozellıgı o bence
ne cektıysem ondan cektım :)
Deneyimlemedim
35 yas ve deneyımlemedınız mı gercekten?
Evlenmeyi bekliyorum
muthıs keyıflı olacak senınle evlenen
Niye bu yaşa kadar tecrübe kazanamadım diye mi
yoo 35 yılın patlaması cok ıyı olacaktır
benımde eskı sevgılım 32 ıdı hıc yapmamıstı cok mutlu ettı benı ama maalesef ayrıldık
Vallahi kendimi patlamaya hazır bomba gibi hissetmiyorum açıkçası duygularım ölmüş de olabilir emin değilim
neden boyle dusunuyorsunkı? konusmak ısteer mısın
hiçbir şey için geç değildir. Umarım gönlüne göre seni çok mutlu edebilecek biri karşına çıkar. Belki de çıkmıştır :)
Çok güzel ve çekici olsan evlenmek kolay olurdu 👍 demek ki erkekler pekte güzel bulmuyor seni.
Armutun sapı üzümün çöpü dememek lazım mantığını yakaladığını tut hemen 😊şaka şaka nasip meselesi ama olur illaki dert etme 😊
Tamda adamına denk geldin kutlarım 👏
Kısmet olmaz bazen bende evlenmedim bekar hayatı tatlı geldi zannediyorum geçte kaldık
Çirkin şansı yok sende git bi çirkin bul onun şansı ol
aman ne evlenicen böyle istediğin erkekle olabilirsin evlenince sıkılırsın
Ne arıyorsunuz peki kriterlerinizi gözden geçirdiniz mi
Evlenmek için evlenme de. Biraz geç kalmışsın evet. Kısmet.
Bence gerek yok. Senin de özelliğin bu olsun güzel kadın :) sürü psikolojisine uyma :)
Bence ne saçmalık ne geç kaldın, 40-45'inde yapanlar var bunu, asla geç değil
Bence evlenin, çocuk için evlenilir zaten. Bir de erkek için imzalı bir belge şart. Sevgili iken her türlü bırakabilir. Tüm ömür sevgili olunmaz.
Neden sacmalik. olsun sen ne zaman istersen ozaman evlen
Neden saçmalık olsun. Bende evlenmedim safkan bekarım fırsat olmadı. Neyin ne zaman vuku bulacağını Allah bilir.
hayır tam vakti okumus insanlar hep gec evlenip cocuk yapar cunku bir kariyer hedefleri vardır
Hayır bence geç değil bence evlenmelisin yaşın sorunu olmaz yeterli aradigini bul sen gerisi çok güzel kendiliğinden gelir
Saçmalık değil evlenebilirsin.
Evlenmenin yaşı yoktur. Önemli olan aradığın kişiyi bulmak.
kadınlar her yaşta evlenmek ister ama yaşın itibariyle yüksek değerde bir erkeği zaten kadınlar çoktan kapmıştır ve sana ya düşük değerli ya da değer vermeyecek erkekler denk gelecektir
Gönül bu nezaman geleceği belli olmaz 40 yaşında evlenen de var
Neden saçmalık olsun? Hangi yaşta istersen o zaman evlenirsin😌
Evlenilir elbet zor geliyor ama bir yerden sonra
Çocuk istemiyorsan evlen bence sonuçta hayat tek başına da yaşanmıyor
Kısmetin nezamn gelince belli olmaz niye sacmalık olsunki
Hic sorun olmaz sana kalmis tabi. Evlenip nabacan hem
hersey kısmet ayaklarını yerden kesıp senı ucurcak erkegını bulunca degısır hersey
Ben olgun bayanlardan hoşlanırım isterseniz tabi ki konuşalım bu konu hakkında
Saçmalık değil elbet ama önce kibirinizi bir kenara bırakın. Belli ki '' ben şöyleyim... '' durumları hakim.
Sonrasını da Allah'a bırakın, hayırlısını dileyin.
Kibirli olduğumdan değil olanı söylüyorum
Olmayabilir, bu sizsiniz. Ama bu kuvvetli bir ihtimaldi ben de dillendirdim.
Tüh kovayim🤣
Manavdan koca seciyor.
Manavda olsa da seçsek keşke dimi
Keske. Guzel elli ayaklı falan istiyorum İkizler olsun 😅
İkizler isteyeni de ilk kez görüyorum herkes akrep olsun der aslında
Bir anı diğerini tutmasin. Neşeli ve hayat dolu olduğu sürece sıkıntı yok. Akrebin inadi ve kinciligi başkalarının olabilir😅
Bende 32yim yalnız değilsin
Bende 35
Kriterlerinizi öğrenebilir miyim ve çok seçici misiniz?
Evlenmek her şey değildir ya
Sakın öyle düşünme ama pişmanda olma
Çok mantıklı olmuş evlendiğime bin pişmanım
Neden pişmansın
Oğlak olmuyor mu, az ikram etsen 😂
Siz bilirsiniz
seni alan olmaz artık
Evlenmenin yaşı yok
Evlenebilirsin hala gencsin
Sen de cok güzelsin
Beni bulun
Koca kalay ciddiysen
Nedn saçmalık olsun ya
Neden saçmalık olsun ki yanlış düşünüyorsun
Evlenebilirsin bu işin yaşı yok ki
Hayır niye saçma olsun
artık bu devirde bu yaşlarda evleniliyor normal
Ölümüne bekarız
İçinde kalmasın evlen
Benim bir yakınım 52 yaşında evlenmişti