Flörtümle el ele yürürken karşımızdan kalabalık bi erkek topluluğu geliyordu o esnada elimi aşırı sıkı sıkı tuttu, neden?

Bunu sizce neden yapmış olabilir? Tamamen tesadüf mü? Yoksa altinda bi ima mi aramaliyim? Normalde de hep elimi tutuyor ama hiç aniden bu kadar sıkı sıkı tutmamıştı, o an çok şaşırdım

Güncellemeler
+1 yıl
Cvplar icin herkese tsk ederim 🙏🏼☺️
Flörtümle el ele yürürken karşımızdan kalabalık bi erkek topluluğu geliyordu o esnada elimi aşırı sıkı sıkı tuttu, neden?
Cevapla