Sevgilisi olan birine bir şeyler hissediyor olsanız bunu karşı tarafa söyler misiniz?

Beklentisiz bir şekilde sadece kendi içinde büyütmemek için söylenir mi?
#reda
Sevgilisi olan birine bir şeyler hissediyor olsanız bunu karşı tarafa söyler misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Duygu beslemiş olduğum kişi düzenli bir ilişki içinde ise mutluysa galiba söylemem ama ilişki içinde değilse birileriyle flört ediyorsa ama ciddi değilse gider söylerim ha tabii ki ilişkisi olsa da gider söylerim çünkü bir şeyi içinizde oluşturduktan sonra bunu dışarı bir şekilde aktarmadığınız zaman daha da büyüyor o yüzden gerek yok yani neden benim içimde büyüsün.
Sevgilisi olan birine bir şeyler hissediyor olsanız bunu karşı tarafa söyler misiniz?
Cevapla