Konuştuğum kişi tek çocuk, sohbet esnasında kültürümüzün hediyelik eşyalarını vs şeyler atmıştım oda annesine göstermiş. Annesi bende geleyim mi demiş oda müdahale etmeden olur demiş. Ama bu durum bana mantıksız geliyor bunu ona nasıl söyleyebilirim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet bence çok mantıksız. yani ben hiç bir şekilde ilk görüşmeye annem ya da arkadaşım kısaca kendim dışımda birini yanımda getirmezdim. çünkü bunun için mantıksız olurdu. sevgili ile buluşmak bence özel olmalı yani başka kimseler olmamalı diye düşünüyorum. bu yüzde ister kız olsun ister erkek olsun bence görüşmeye bir başkasını getirmemelidir diye düşünüyorum bu durumdan rahatsızlık duyuyorsanız bence konuşmayı deneyebilirsiniz. sonuç olarak bu sizin ilk görüşmeniz ve ilk buluşmanız yani annesi ile gelmesi bana çok ama çok saçma geliyor.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. İlk önce mantık çerçevesinden bak daha ilk gorusmeniz annesi geliyo bu yanlış ilk önce birbirinizi tanıyın ciddi olursanız aileler tanışır çocuk biraz çocuk yani sen bence başlamadan bitir ben 5 yıl ilişkim oldu ailemi tanistirmadim yani
04 Yorumla
Soran+1 yılBaşlamadan bitirdim. Bir kaç saat önce
Soran+1 yılTek çocuk olduğu için ailesi üzerine çok titrediği için de olabilir mi
+1 yılArkadaş ortamına bile anne baba getirilmez ki ilk buluşma kısmı iyice saçma. Kız yapsa da garip de erkeğin yapması ne bileyim iyice tuhaf. Şöyle olsa anlarım annesi şehre onunla gelir ama buluşma yerine gelmesi saçmalık.
00 Yorumla
+1 yılO ne öyle yaa? İlk buluşmaya arkadaşı genelde getirse de kızlar getirir. O da erkeğin genel olarak kas gücü daha fazla olduğundan dolayı adam manyak çıkarsa baş edemeyebilirim diye. O niye getiriyormuş ilk seferden?
03 Yorumla
Soran+1 yılBiz sohbet esnasında kültürümüzün hediyelik eşyalarını vs attım oda annesine göstermiş onlara bakmaya almaya gezmeye gelecekmiş
- +1 yıl
İlk bulusmaya anne getirilmez bence
Soran+1 yılBence de getirilmez ama ona mantıklı geliyor bende sohbeti kestim
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
49
Cevap
54Cevap
+1 yılKız istemeye gelir gibi annesiyle gelmesi çok garip gerçekten şaka gibi bir soru. En iyisi ben de annemi getireyim birlikte konuşur anlaşırlar de belki anlar
12 Yorumla
Soran+1 yılYok ne dediysem anlamadı. İşin garibi benim fikrimi almadan olur anne gel demiş. Ben şimdi gelmesin desem kadın benden bilir yani ben kötü olurum. Ben en son yol annenin gelmesi mantıksız rahat olamam dedim oda annemle konuşurum gelmez ama arkadaşımla beraber geliriz diyor. Bende istemiyorum konuşmayalım dedim bitirdim
- +1 yıl
İyi yapmışsın özgüveni eksik herhalde sürekli yanında birini getirmek te neyin nesi
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Tek çocuk olmasıyla alakası yok bunun. Ana kuzuluğu veya özgüven eksikliği bu bildiğin
Bende tek çocuğum ama ailem hayatıma alacağım kişiyi ancak evlenme kararı alacak kadar ilerlersem falan tanır yani. Öyle buluşmalara arkadaşla falanda gidilmez çok saçma.
Hele birde ilk buluşma diyorsunuz yani😅Nerde tanıştınız siz bunla da ilk buluşmadan bu kadar çekiniyor 😅120 Yorumla
Soran+1 yılSosyal medyada
Soran+1 yılÇok kısa daha görüntülü sohbet bile etmemiştik 😂
Soran+1 yılYooo şehri bana 13 saat 😅
Soran+1 yılArkadaşım olursa o başka yere gider oturur diyordu
Soran+1 yılAnnesi kendi gelmek istedi. Gezmek amaçlı imiş
Soran+1 yılKesinlikle o yüzden istemiyorum gelme deyip kestirip attım
Soran+1 yılGelmeden birde diyor ki biz zaten kısa bir süre durup gidecez diğer gelmem aylar sürer. Bana da mantıklı gelmedi
- +1 yıl
Uçakla falan mı gelecekti yoksa 13 saat yol çekip birde erkenden dönmek çok saçma çünkü. Ayrıca yanına geliyorsa en azından o gün birlikte vakit geçirmek gerekir ya öyle erkenden dönmek ne. Heleki bidaha aylar sonra gelirim demek bildiğin ayda yılda bir görüşürüz gibi bir şey değil mi😅
Soran+1 yılYooo kendi aracı ile gelecekti 😂 amann o kaybetti tatlı kızı
- +1 yıl
Ah cici kızzz şarkısı geldi aklıma öyle deyince🤣E tamam arabayla geleceksede bu uzun süre vakit geçirmeye engel değil yani saçmalık üstüne saçmalık olmuş😅Bu arada yol uzun olduğu için tek gelmek yerine yolda sıkılmamak için arkadaş getirecekmiştir muhtemelen. Ama uzun kalmam zaten vs demeleri fail yine ya😅
Soran+1 yılAmann tatlı hanım hanımcık kendini geliştirmiş bir kızı o kaybetti ben değil 🙄
Soran+1 yılSohbetini ve bakış açını çok beğendim yorumun için teşekkür ederim kendine çok iyi bak
Soran+1 yılTakibimdesin :))))
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBence annesinde bir dengesizlik var gelmemesi gerekir hatta şey demesi lazim oglum siz gidin bulusun , benim ne işim var sizin aranizda kaç yasinda kadinim normal akli basinda mantikli birisi böyle der, eğer uzun zamandir konuşuyorsan belki annesi seninle tanişmak istedi veya oglunun kimle konuştugunu gorusmek istedi.
09 Yorumla
Soran+1 yılBiz yeni konuşmaya başladık annesine hemen beni demesi de saçmaydı. Annesinin bu teklifi yapması da saçma bu kız çekinir utanır düşüncesi akıllarına gelmeliydi. Oğlan diyor ki tanışmak istemezsen annemi çarşıya bırakırız biz başka yerde konuşuruz. Öyle de çok ayıp olur
- +1 yıl
Hayir ayip olmaz, bunlari acikca belirtmelisin kendini ezdirme ezik gibi gorunursen bu cocuk ve aileside seni ezer, ilerde birsey olacagi varsada vu cekingemligin yuzunden olmaz bak sana diyorum sen o cocugu tanimiyorsun yeni tanismaya başldin , önce oglanla tanisin gorusmen zaman gecirmen gerekir , şey demelisin annen gelmese olur mu? Biz yeni tanistik hemen bulusmaya anneni getirmen hosuma gitmez beni rahatsiz eder bunu söylemelisin dürüst ol , annesi seni begenmezse oglunun kafasini karistircak bunu biliyorum demekki oglan anneci ayrilmak istersen buda bahanen olur ayrica annesi gelecekse madem sende kuzenlerinden birini ya da arkadasini al tek gitme sakin belkide seni kandirmaya calisabilirler sonucta onlari tanimiyorsun belki basina is getirirler? arkadaşin var mı onlardan birkacini gotur cocuga arkadaşlarinin gelcegini soyleme bak , o birilerini fetircekse sende getir sakin tek gitme bu dunyada hersey olabilir ve halka acik bir alanda bulus , herlesin gorebilcegi yerlerde bulus
- +1 yıl
Özelden yaz bi
Soran+1 yılBen oğlanla konuştum. Annenin gelmesi mantıksız dedim. Hiç düşünmedin mi bu kız rahat olur mu olmaz mı çekinir mi çekinmez mi bunu dedim. Oda diyor ki annem baskıcı biri değil o çarşıda bekler senle bizde konuşuruz diyor. Bunları dert etme dedi bende bu şekilde düşünen biri ile konuşmam dedim. Oda o zaman annemle konuşayım gelmesin dedi eğer annesine derse benim istemediğimi düşünür ve konu kötü yere çekilir. Oda dedi ki o zaman arkadaşım ile geleyim dedi. Zaten senin için izin ayarlamaya çalışıyorum dedi Bende izin ayarlama gelme diyerek kestirip attım.
- +1 yıl
Knk benim adim gamze sen nerde oturuyorsun bende gelcem su oglani anasini bir gorelim bakalim nedir ne degildir sanmiyorum o illa bulusmaya birisiyle gelcek korkak belliki
Soran+1 yılGamze bana istek at
- +1 yıl
Kiz sen bana at ben senin ismini bilmiyorum
Soran+1 yılYolladım istek yhru diye olması lazım
- +1 yıl
tamam tm attim mesaj
- Aşk İlişkileri konusunda 708 cevap paylaştı.
+1 yılEvet asırı garip. Ana kuzusu mu bu cocuk ilk bulusmaya anne getirmek nedir.. İlk bi kaç bulusmaya da getirilmez ki baktın cok iyisiniz tanıstırmak ister ciddi düşündüğü icin. Bilmiyorum degisikmis Bence sey falan de bu bizim ilk bulusmamıs tanısmamız konusmamız falan gerekiyor ama annenin yanında rahat olamam ki ben İlerde sonradan cok iyi anlasırsak o zaman tanısmak icin gelebilir de.. anlat yani direkt bisey olmaz
05 Yorumla
Soran+1 yılAsıl tuhaf tarafı benim fikrimi almadan olur anne gel demiş. Hatta annem baskıcı değil ben çarşıda sizi beklerim diyormuş. Ben şimdi buna ne deyim
- +1 yıl
Cok garip carsıya beklemeye niye geliyo yiyecek misin sanki adamı.. Bence kesinlikle tam bir ana kuzusu bu cocuk. Annesini sevip sayması evet cok güzel bisey ama böyle seylere anneye katmak işin üst seviyesi ve assırı kötü. Bence dedigim gibi annesini sonraki bulusmalarda görmek isteyecegini söyle Baktin kabul etmiyor konusmayi kes. Cok bas agrıtır bu ve annesi.. zaten simdiye dek hayatında böyle biri yoktu Konusmayi kessen de bisey olmaz
Soran+1 yılAnneme söyleyim o zaman gelmesin ben arkadaşımla gelirim diyor bende hiç izin alma gelme dedim istemediğimi belirttim konuşma bitti
Soran+1 yılŞuda var bu şimdi annesine söylese benim istemediğimi annesi anlar ve ben kötü olurdum
- +1 yıl
Evet haklısın. Simdide arkadasımla geliyim neyse demis.. ne garip bi cocuk Neyi kastettiğini nasıl davranması gerektigini hic bilmiyor sanırım İyi demissin sen bir daha konusma
en önemli şey annedir. hiç bir kız ya da yabancı bir insan ne kadar kültürlü olursa olsun, ne kadar iyi olursa olsun annenin duyduğu şevkati -sevgiyi eşine ya da sevgilisine besleyemez. aşık olur yaşanır ve biter. ama tabi kadınsız olmuyor allah öyle emretmiş. keşke bu cinselik olmasaydı da sadece annemle yaşasaydım.
00 Yorumla
+1 yılMuhtemelen tek çocuk olduğu için annesi çok üzerine titriyor ya da hayatına karışıyor. Seni görüp onay vericek ya da vermeyecek. Bence hiç bulaşma öyle bir oğlana annesinin gölgesinden çıkamayan biriyle çok zor olur ilişki.
32 Yorumla
Soran+1 yılBenim fikrimi almadan olur anne gel demiş. Şimdi ben gelmesin desem kadın benden bilir. En iyisi başlamadan bitirmek incitmeden bir yolunu bulup konuşmak
- +1 yıl
Aynen öyle hata yapmış zaten ta en başından🤦🏼♀️en iyisini yapıyorsun bence
Gizli Üye(25-29)+1 yıl4 yıllık iliskim vardı 1 ci yılda evlilik teklifi alıp bir buçuk sene sonra nişanlanmıştık. Öyle bir ana kuzusuydu ki annesi ile bu arada aramız çok iyiydi hergun dışarda gezerdik eski nesil bir insan değildi çünkü herneyse. Benim ilk zamanlar tabi hoşuma gidiyordu ama sonra sonra fark ettim dank etti birseyler kafama annesi olmadan hiç bir bok yapamayan insandı. Evliliğe dair oturup düşüncelerimizi paylaşırken bile anneme sorayım anneme sorayım annesi şöyle yap deyince hemen dönen bir insandı. Yani annesi 3 gün sı. çma dese sıçmıcaktı. Annesine bir erkeğin değer vermesi çok güzeldir ama herşeye karışması iliskide 3. cu kisi olması asla asla. Benim iliskim bu yüzden bitti
18 Yorumla- +1 yıl
Abooo ilk defa böyle şey duydum nasi bı adammış diycem de demiyom nasi bı cocukmus bu herşeye de anneye denmez ki e neyani şimdi annesi karınla yatma dese TM anne der di kesin ayrilman iyi olmuş bence
Cevap sahibi+1 yılDaha neler neler varda anca bu kadarını anlatabildim. Yaşattıkları o kadar şey varkiii Yani Allah'ım şükürler olsun diyorum böyle bir aileden insandan kurtuldum. Annesi duldu ve dul arkadaşları vardı oğlunu resmen yağmalıyordu onlara. Daha neler neler sadaka verdim sen düşün kurtuldum dhyee 😄
- +1 yıl
Ne anneler varmış dünya da hayretler içinde okudum doğrusu varya
Cevap sahibi+1 yılSorma sorma. Eski nişanlımın eski sevgilisinin kuzeni annesi bu arabada story cekiyorlar anneside arkada 3 ü video çekip paylaşıyor. Dikkat edin yani. Birisi ile evlenirken ailesi ilede evlenirsin derlerdide inanmazdim ben
Soran+1 yılEn azından evlilik olmadan farkına varmışsın aslında şanslısın. Ben tanıştığım kişinin tek çocuk olması ilk başta beni ürküttü sonra sorular sordum bana tayinimi senin bulunduğun ile aldırmayı düşünüyorum deyince ailen izin verir mi deyince onlar istedikleri zaman gelir bir şey demez deyince sohbeti ilerlettim. Sonra konuşmalarımızı annesiyle paylaşması ilk görüşmeye gelmek istemesi canımı sıktı
- +1 yıl
Son sözün doğru birisi ile evlenirken ailesi ile de evlenirsin dedikleri
Nasi bı aileye düşmüşün sen hiç mi farkında varmadin önceden
Cevap sahibi+1 yılher şey o kadar toz pembe geliyordu ki ailem zaten istemiyordu ama ben isteyince ses etmediler mecbur kabullendiler. Annesiyle Hergun gezmemiz bana cazip geliyordu işte cahillik baska bir anlami yok gözüme tatli geliyordu yaşananlar
- +1 yıl
Toz pembe hayallerden gözün gormedi tabi benim de kız arkadaşım vardı bırine aşık oldu ve onla evlendi ailesi karşı çıktığı halde sonra adam gay çıktı dünyası başına yıkıldı adam belliydi zaten yumuşak olduğu bende uyardım ama dinlemedi sonra ise ortada bı çocukla kaldı
+1 yılilk görüşmede ikimizin yalnız olmasını istiyorum, böyle daha iyi olur. başka zaman annenle tanışırım falan böyle şeyler söyle belki istemediğini anlar
00 Yorumla
+1 yılBence özgüven eksikliği ve kendi ayaklarinin üstünde duramama caresizligi bu durum. Bence direk söyle daha biz tanışmamış bulusmamisiz biraz tuhaf degilmi durum de. Zamanla olur elbette ama ilk buluşmada çok mantiksiz
00 YorumlaBence saçma ama senden etkilenmese ve ciddi olmasa annesine anlatmaz annesi de gelmek istemez bı de bu taraftan bakılmalı bence olaya :)) çocuk ne anlattı da annesi gelmek istiyo evet biraz can sıkıcı ama bence halledilir bişey onunla konuş ilk bukusmamizda annenin gelmesi mantıklı mı sence de biz birbirimizi tanımıyoruz ki annenle tanışcam de eğer ısrar ederse başlamadan bitir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 380 cevap paylaştı.
+1 yılYa olmaz öyle şey:) İlkler önemli daha sonra annen ile de tanışmak isterim falan de
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim fikrimi almadan olur anne demiş. Ben oğlana gelmesin desem kadın benden bilir
İlk görüşme için anneyi getirme fikri bana saçma geldi istersen görüşmeyi iptal et. O görüşmede sizi mi konuşacaksınız yoksa çocuğun annesini mi?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Kadın seni görmek tanımak istemiş. Demek senden çok bas etmiş Kadında merak etmiş. Sıkıntı yapma
00 Yorumla
+1 yılDüşünsene ilk bulusmaya gelirken annesi önce kendisi arkada annesi elini cekistire cekistire getiriyor falan 🤣
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ciddi düşünüyorsan sorun etmemelisin kendini ifade etmek için iyi bir fırsat bunu değerlendirmelisin
07 Yorumla
Soran+1 yılAma ben çekinirim daha oğlanı görmemişim
Soran+1 yılYok ben o şekilde onunla görüşemem eğer annemle tanışmak istemezsen çarşıda bekler diyor. Yani demek istediğim şu annesi gezmek amaçlı geliyor ama düşünmesi gerekir daha oğlumla kız hiç görüşmemiş uygun olmaz diyebilirdi. Gezmeye daha sonra da gelebilirdi
Soran+1 yılValla bozdum. Anneme deyim gelmesin dedi. Arkadaşım ile geleyim dedi bende gelme dedim
Soran+1 yıl:))) sözde devlet memuru
Ciddiyet meselesi bu canım! Her insanın tercihini yargılamak bize düşmez.
01 Yorumla
Soran+1 yılOrası öyle ama biraz düşünmesi gerekmez mi Annesi başla zaman gelip de gezebilirdi belki ben rahat edemeyeceğim
+1 yılİkinciye gelsin annen de birinci buluşmaya anne gelir mi ya
02 Yorumla
Soran+1 yılAnnem çarşıda oturur eğer tek konuşmak istersen diyor
- +1 yıl
Ne saçma muhabbet la. Annen hiç gelmesin işte. Ne fark edicek
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılAcayip mantıksız bir durum. Bence direkt olarak böyle bir şeyi kabul edemeyeceğini söyle.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılİlişkilerinde ne halt edeceğine birilerine sorarak karar veren biri o. Kaç ordan uzaklaş 😅
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Adam direk buldum bir tane başkası bana bakmaz hemen yapistirsyim nikahı demiş resmen
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılBu biraz kişinin muhafazakar olduğunu gösterir veya tam tersi özgüven eksikliği de olabilir.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 799 cevap paylaştı.
+1 yılOooo annesinden ayrilamamis cocuk o... bu kadar da olmaz
00 Yorumla
+1 yılİlk görüşmede ne işi var ya, önce sana sorması gerekiyordu rahatsız olur musun diye. Bence de ki İlk görüşme öncelikle birbirimizle zaman geçirmemiz gereken bir buluşma. Annenle daha rahat olduğumuz buluşmalarda görüşelim.
04 Yorumla
Soran+1 yılBunu söyledim fikrimi almadan neden olur anne gel dedin dedim. Oda nolacak ki diyor sen onunla tanışmak istemezsen onu çarşıya bırakırım orada bekler dedi
- +1 yıl
Daha baştan fikrine saygı duymuyor buluşmayı bir daha düşün bence
Soran+1 yılZaten konuşmayı ilişki başlamadan bitirdim
- +1 yıl
en doğru kararı vermişsinnn
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılNe kadar çok oğlan çocuğu var, inanılır gibi değil.
00 Yorumla
+1 yılGüldüm sadece komik olur ya böyle bir şey bu evlenince bal ayına da getirir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılhiçbir şey söylemene gerek yok buluşmaya gitmezsin olur biter
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence mantıklı dinen öyle uygun ne kadar linç yersem yiyin düşüncem bu yazan eleştiren kimseye de cevap vermiyicem
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa sabır ya selamet tamam de buluşma yeri ayarlayın gitme annesiyle otursun çay içsin
01 Yorumla
Soran+1 yıl13 saatlik yoldan geleceklerdi buna vicdanım el vermezdi😂
+1 yılİlk bulusmada anne getirmek çok saçma bencede okula veli toplantısına gider gibi ne alaka yani ana kuzusu olduğu kesin iyi düşün derim ilerde sorun olur senin icin
021 Yorumla
Soran+1 yılAsıl sorun benim fikrimi almadan olur anne demiş ben şimdi yok gelmesin desem kadın benden bilir
- +1 yıl
Sonra seni kötü bilir şimdiden oğlumu eline aldı diye ama çok saçma gerçekten anneyle gelmek mantık dışı
Soran+1 yılBen nasıl bir üslupla düşüncesinin yanlış olduğunu konuşmamamızın daha mantıklı olduğunu nasıl söyleyebilirim
- +1 yıl
Sen nasıl konuşursan konuş onlar yanlış anlayacaklar emin ol baş başa bulusalim desen bile bu sefer annesinin aklına her şey gelecek annesinin o yüzden bende ilerletme derim tek kelime diyceksin neden annenle geliyorsun bitti
Soran+1 yılAnnem hediyelik eşya bakacak sen istemezsen onu görmezsin dedi. Ben de o kadar yoldan gelen biri ile tanışmamak olmaz o yüzden gelmesi saçma dedim. Hediyelik eşya 2 3 görüşmeden sonra da gelinip alınırdı
- +1 yıl
Bak bu çocugun demek hiç arkadaşı yokmuş olmamış hep annesi ile büyümüş ve kız gibi yetişmiş desem yeridir benim de öyle tanidiklarim var ordan biliyom az çok ha yine de bı düşün bak tanımaya çalış ama riske girme
Soran+1 yılYok gelme istemiyorum dedim oda anneme gelme deyim arkadaşım ile geleyim dedi. Bende gerek yok gelme deyip konuşma bitti
- +1 yıl
Benim anlamadigim bı erkek bı kizla buluşmaya gidiyor ve ya annesini ya arkadaşını getiriyor yanında ben 800 km yere gittim kızla buluşmak için kimseyi götürmedim aklıma da böyle bişey gelmedi açıkcasi
Soran+1 yılSonra devam etmedi mi ilişkiniz
- +1 yıl
Hala da ediyor 3 yıl oldu sürekli gidip geliyorum
Soran+1 yılSosyal medyada mı tanıştınız uzak mesafe ilişkisi zor olmuyor mu
- +1 yıl
Hem çok zor oluyor inan bazen kavga ediyoruz sonra yine devam ediyoruz ayrilamiyoz da kavusamiyoruzda
- +1 yıl
Onun için çok riske girdim yakalana yazdım ama yine de vazgeçmedim ölürsem de kollarında olurum dedim
- +1 yıl
Pugb de tanistik
Soran+1 yılO zaman evlenin istemeye git 3 yıl uzun bir süre
- +1 yıl
Özel şeyler var aramızda olmuyor
Soran+1 yılEeee nolacak ya böyle boş yere mi konuşmuş olacaksınız
- +1 yıl
burada anlayamayacagim şeyler var o yüzden TM anlatamiyom burada
- +1 yıl
Hayır ölesiye devam edecek buraya yorum yapicam ama onu silcegine söz ver
Soran+1 yılNormal mesaj at bana
- +1 yıl
Atamiyom ben
Süt çocuğu olduğu beli 🙄 bununla evlenirsen aldığınız kararlar 2 kişilik değil 3 kişilik olur 😉
31 Yorumla
Soran+1 yılEn başta ölçüp tarttım aslında sana yakın olmak için tayinimi senin bulduğun şehire aldırırım dedi. Ailen bir şey demez mi dedim oda onlar da istediği zaman gelir dedi. Bunu deyince belki olabilir dedim. Aradan zaman geçti konuşmalarımızı annesi ile paylaştığını öğrendim üzerine ilk görüşmeye gelmek istediğini söyledi
+1 yılbence tuhaf :)
mantıksız geldi bana da00 Yorumla
+1 yılilk buluşmaya annesiyle geliyorsa kesinlikle gaydır ve annesine kendini kanıtlamaya çalışıyordur kanma bacım
00 Yorumlabasbasa kalmak istiyorum de baska bir zaman bulısun fazla yuz verme basın yanar
00 Yorumlakendine eş, hayat arkadası degil anasına gelin seciyo mq
00 Yorumla
+1 yılUzak dur kanka ya coluk cocukla mi goruseceksin ya bulusmaya anne getirmek nedir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 739 cevap paylaştı. Oldu olacak annesi emzirsin bir de. Tövbe tövbe
11 Yorumla
Soran+1 yılTek çocuk olması belki etki ediyordur
Aşk İlişkileri konusunda 858 cevap paylaştı. ondan bir cacık olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılSohbeti bitirdim zaten, beni anlamıyor hala diyor ki o çarşıda bekler senlik durum yok
sen de, ben de babamla geliyorum de😂
03 Yorumla
Soran+1 yıl😅😂😂Gelsin der
Soran+1 yılGece gece hiç güleceğim yoktu 🙄😂
+1 yılBunuda duydum ya artık
01 Yorumla
Soran+1 yılBiraz önce konuşmayı bitirdim :))
Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Daha neler 😂 inanamam bu duruma
07 Yorumla
Soran+1 yılVallahi durum bundan ibaret hatta yazmış annem baskıcı biri değil o çarşıda ben otururum oğlum siz konuşun diyormuş
Soran+1 yıl27 😂
Soran+1 yılEn iyisi başlamadan bitirmek :))))
- +1 yıl
Birilerine bitir devam et demeyi sevmem ama bu durum gerçekten hiç sağlıklı değil. Sana sormamasını bile geçtim, kendi nasıl bu senaryoyu kafasında canlandırmaz senin ne düşüneceğini ya da anneyle ilk buluşmaya gidilmeyeceğini düşünemez. Geleceğe yönelik diğer tüm kararları insanın kafasında soru işareti uyandırır yani :D
Soran+1 yılÖyle maalesef o yüzden incitmeden bir şekilde bitirme konuşması yapmam lazım
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Mantıksızlığın dibi hemde.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. evlenmeyi dusunmez hizlica uzaklas
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 512 cevap paylaştı.
+1 yılMantıklı değil bencede
00 Yorumla Bu tipleri nasıl nerden buluyorsunuz ya
00 Yorumlayatağa atma garantisi yıllar önce uyguluyordum
00 Yorumla
+1 yılBuna benzer bi şey ben de yaşamıştım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Sjjs ilk görüşme için saçmalık
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 459 cevap paylaştı.
+1 yılUtaniyorum hemcinsimden. Onun adina ozur dilerim
00 Yorumla Utanıyordur belki ondan annesiyle gelmiştir
00 Yorumla
+1 yılMantıksız geldi banada
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılelinden de tutsun aksjdasd
00 Yorumla
+1 yılYuuh iyk ben olsam asla bulusmam
00 YorumlaYetiskinsin sen kendine gel de
00 Yorumla
+1 yılBi saçmalamaz mı acaba ☺️
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 414 cevap paylaştı.
+1 yılYok ya ilk görüşmeye anneyle gidilmez
00 Yorumla
+1 yılBence sen buluşma bunla degmez
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 314 cevap paylaştı. Aklından geçen neyse artık
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılSende anneni götür 😄
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 587 cevap paylaştı.
+1 yılkesin gerdeğede annesiyle gelir bu canım :)
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAcayip mantıksız 2 arada 1 derede durum
01 Yorumla
Soran+1 yılMantıksız zaten o yüzden bu düşüncesinden dolayı başlamadan bitti
- Devamını Gör (43)
Devamını Gör(88)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > İlk görüşmeye annesi ile gelmek isteyen erkeğin istediği şey mantıksız değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer