Bi erkek anne ile tanısmak isteyip arkadasla neden tanısmak istemez ki?

Ya sevgilim annemle tanısmak için bemi yoklar eder. Hani hatta ısrar eder tanıstır felan ama ben keskin cevap verince tanısma konusunu kapattı. Daha sonra annene bi sevgilin olduğunu söyleyeceksin benimle birlikte olduğunu söyleyeceksin felan dedi ama ben pek sıcak bakmıyordum bu olaya. Neyse aradan birkaç hafta geçti. Çok yakın hatta tek arkadasım var. Dedim ki seni Şeymayla tanıstırıcam, ben tanısmak istemiyorum dedi baya incindim. Yani annemle tanısmak isteyen bi erkek neden en yakınımla tanısmak istemiyor? Kavga ettik bu yüzden telefonda ve nedenini sorduğumda istemiyorum diyordu. Wpden tartıştık arkadaşın bana soğuk geldi dedi (bi ara kameralı konusturdum) oysa Şeyma çok sıcakkanlıydı ve şu ana kadar ilk kez bi insan ona soğukkanlı dedi. Bahane geldi bana inanmadım. Daha önce de baska meselelerden soğukluk girmişti aramızda bu kavgadan sonra yollarımızı ayırdım ama beni bırakmadı. Telefonda dedi ki senin arkadasımla tanısmak zorunda değilim, sende benim arkadaslarımla tanısmak zorunda değilsin ben seni otostop çekmekten kurtarmaya çalışıyorum sen ne yapıyorsun dedi. Ne alaka otostop dedim. O kız da otostop çekiyor kamerada konusurken otostop çektim şu an bi araçtayım demedi mi dedi. Yani niye istemiyor tanısmak. Benim arkadasımın sevgilisi var mesela, onlarla felan bulusuruz eğleniriz diye düsündüm. Ama böyle tepki verdi. Niye bi erkek böyle yapar?

Bi erkek anne ile tanısmak isteyip arkadasla neden tanısmak istemez ki?
Cevapla