Güzeli/yakışıklıyı severim
Sevdiğim kişiyi güzel/yakışıklı bulurum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Birini önce sevdiğimi, kimya ve frekans uyumumuzu hissederim sonra o kişi benim kalbimden gözlerime taşar ve dünyanın en yakışıklı erkeği benim için o olur. Her zaman ki tavrım arıza çıkartıyor o da şu ki ben çok zor seven biriyim, bu halimden de memnunum açıkçası.
Teşekkürler bot hanım
Sevdiğim kişiyi güzel bulurum. çünkü benim için aşk önemlidir bu yüzden de güzeli sevmem güzeli zaten herkes sever dış görünüşten etkilenirler kolayca. ben öyle değilim bana daha çok sevdiğim kadın dünyanın en güzel kadını gelir ve öyledir de zaten. çünkü herkesin bakış açısı ve güzellik algısı kendine göre değişiyor bu yüzden de Sevdiğim kişiyi güzelbulurum
bende şöyle bir şey var, bi erkek yakışıklıysa ama yapısı yani karakteri kötüyse ondan hemen soğuyabiliyorum. ama normal sıradan bir erkeğin hal ve hareketleri bana hitap ediyorsa ona hemen ısınabiliyorum ve ona bağlandığım zaman o başkalarına sıradan gelebiliyor ama bana ultra yakışıklı görünüyor
Cevap
11Cevap
Kadında yüz güzelliği ilk sırada, ikincisi ise fiziği benim için çok önrmli. Memeleri dik, kalçaları dolgun ve şekilli olmalı, elleri ayakları bakımlı olmalı, tabii kendi de. Saçlatı dalga dalga, bakışları seksiii, var mı böyle birisi yaaa😂😂😂
Güzel olup olmaması hiç ilk tercihim olmadı açıkcası kalbi güzel olsun istedim
Benim sevdiğim kişi hem çok güzel hem çok iyi birisi ikisi bi Arada 😊
Oy kullanacağım şıkkı bulamadım. Çünkü her güzeli de sevemem. Güzelde severken başka güzel şeyler ararım.
Başta yakışıklı olan ilgiyi çeker ama sevdiğin kişiyi de kesinlikle yakışıklı görürsün.
Sevdiğim kişiyi güzel görürüm. Zamanla tanıyıp sevenlerdenim zaten
Ya dışgörünüş tabiki çok önemli ama çok yakışıklı olupta çok patavatsızsa olmaz. KARAKTERDE önemli :)
Sevdigin insani guzel oldugu icin degil kaliteli olduğu icin seversin. Ama güzel insana heves duyarsin içide güzel degilse sevmez bıkarsın
bence sevdin kisi dunyanin en tatlisi gelir
Birini sevdiğim zaman bana o güzel gelir zaten
sevdiğim kişi güzelim dir
Ben dükkani olan oraya giriş yapamadim burdan yazabilirsin
Seviyorsam, güzeldir..
Çoğu yalan güzeli yakışıklıyı sevmeye çalışıyorlar
şeyda mal mısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?