Eşim kızımız olursa huyu sana benzemesin dedi sizce alınmalı mıyım?

1 senelik evliyiz ama 6 yıl boyunca sevgiliydik ben hamile kaldığım için evlendik. Evlenmeden önce hep birlikte oluyorduk ben hamile kalınca çok rahat yapamiyoruz. Eşim Bulgaristanli olduğu için Fransa'ya taşınacağız. Bebek 3 aylık sence cinsiyeti ne olur diye sordum o da kız olur ama sana benzemesin katil eder yoksa beni dedi bende niye sordum az çok biliyosun kendini dedi sizce bana laf mı sokuyor bende tripli davrandım?
Eşim kızımız olursa huyu sana benzemesin dedi sizce alınmalı mıyım?
Cevapla