Konuştuğum kadında bilgi, kültür ve zeka aramakla yanlış mı yapıyorum sizce?

Ben entelektüelliğe, anlayışa, nezakete ve zekaya çok önem veren biriyim. Birisiyle sırf çok güzel diye birlikte olmak yerine onunla uzun uzun kaliteli sohbetler yapabildiğim için birlikte olmak daha iyi geliyor. Ancak bu şekilde de insan istemediği kadar yalnız kalıyor. Sizce hata mı yapıyorum?
Konuştuğum kadında bilgi, kültür ve zeka aramakla yanlış mı yapıyorum sizce?
Cevapla