Aşk İlişkileri Sevdiğim kıza ona duygularımı söylemeden vazgeçtim? Sizce doğru mu yaptım? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Arkadaşlar daha çok yorum bekliyorum Sevdiğim kıza ona duygularımı söylemeden vazgeçtim? Sizce doğru mu yaptım? Cevapla Sevgi Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
asuasuasuman Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl aferin.. söyle ne olacak yani.. ölmezsin.. ya da sapik ilan etmez kimse seni.. herkes benzer duygular yaşıyo kimse robot değil sonuçta.. 1 13 Yorumla Soran +1 yıl iş hayatında aşk olmuyor, hem o benden uzak duruyor Yorumla asuasuasuman +1 yıl Uzak duruyosa boş ver.. iş hayatında aşk olmuyo mu? aşkın yeri mi oluyo? bizim haberimiz yok Yorumla Soran +1 yıl etik karşılamıyor kimse en başta sevdiğim kız bence etik bulmuyor Yorumla asuasuasuman +1 yıl Sevdiğin kızın sen de gönlü olsa.. dünyayı takmaz dünyayı.. sonuçta iş hayatının dışında da bir hayatınız var.. Yorumla Soran +1 yıl ben cesaretli birini sevemedim. Konfor alanından çıkmak istemeyen birini sevdim Yorumla asuasuasuman +1 yıl E belli.. hiç yormuyo kendini . Yorumla Soran +1 yıl aynen öyle her adımı benden bekliyor Yorumla asuasuasuman +1 yıl zaman kaybı.. gönlü olan öyle taktiklere girmez.. Yorumla Soran +1 yıl taktik yapmıyor ki kızın huyu böyle. İşkolik ve soğuk biri. Sevmek-sevilmek nasıl bir şey bilmiyor. Yorumla asuasuasuman +1 yıl öğrenmek de istemiyo.. çünkü ilgi duyduğu birisi olsa iş güç vız gelir.. o gördüğün soğukluğu unutur sımsıcak biri olur.. Yorumla Soran +1 yıl kendine sadece başarı odaklı bir hayat kurmuş. Herkesle arkadaş bile olmuyor. Arkadaşları da sınırlı Yorumla asuasuasuman +1 yıl Asosyal.. bencil.. yükselsin bakalım yükseldiği yere kadar.. başarı da Nirvana'ya ulaşsın.. ne olacak ki.. hayat sadece işten güçten ibaret değil oysa ki.. Yorumla Soran +1 yıl İşte bunu 35 yaşından önce anlamayacak birine benziyor. Mutluluğun sadece başarıdan geçtiğine inanıyor ve aşk-sevgi neymiş umursamıyor Yorumla
ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq Takip Et Master Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. İyi yapmışsın. Gtünü kaldırmadan vazgeçmek doğru olan şey. 0 0 Yorumla
Hurrem0000 Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Ölüm var ölüm seven sevdiğine sevdiğini söylesin demişler. 0 0 Yorumla
tutkidogru Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Hayır söyle niye söylemiyon 0 2 Yorumla Soran +1 yıl kolaysa sen söyle :D iş hayatında aşk olmuyor maalesef, etik bulmuyor karşı taraf Yorumla tutkidogru +1 yıl Ben ne alaka mdjdjdbd karşı taraf etik bulmuyor mu yoksa senden hoşlanmıyor mu önemli olan bu Yorumla
Camcı_hüsnü Takip Et Xper 7 Yaş: 75 , eic 100% +1 yıl İçinde oluşan çukuru kapatman zor olucak. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl nasıl geçer? Yorumla Camcı_hüsnü +1 yıl Söylemezsen geçmez Yorumla
Vakt-imerhun Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Niye? 0 2 Yorumla Soran +1 yıl çünkü soğuk biriydi ona adım atmakta zorlandım Yorumla Vakt-imerhun +1 yıl Açılınca belki değişir. Ben de soğuk biriyim zamanla çözülüyor her şey. Sevseydin anlamadan bunu yapmazdın Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ezik baskalari sîkerken izle sen de 0 8 Yorumla Soran +1 yıl böyle aptalca bir yorumu yazmak için çok mu düşündün? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben doğruları söylerim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Simdi git ağla Yorumla Soran +1 yıl o başka biriyle olmak istiyorsa zaten engelleyecek halim yok. İster sevişir ister öpüşür. Kendi bilir Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ultra güzel kardeşim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gâvatus Yorumla Soran +1 yıl kız başkasıyla oluyorsa engelleyecek halim yok, demek ki ben içinde bir yaprak bile kıpırdatmamışım 😒 Yorumla Soran +1 yıl sen git ağla Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
aferin.. söyle ne olacak yani.. ölmezsin.. ya da sapik ilan etmez kimse seni.. herkes benzer duygular yaşıyo kimse robot değil sonuçta..
iş hayatında aşk olmuyor, hem o benden uzak duruyor
Uzak duruyosa boş ver.. iş hayatında aşk olmuyo mu? aşkın yeri mi oluyo? bizim haberimiz yok
etik karşılamıyor kimse en başta sevdiğim kız bence etik bulmuyor
Sevdiğin kızın sen de gönlü olsa.. dünyayı takmaz dünyayı.. sonuçta iş hayatının dışında da bir hayatınız var..
ben cesaretli birini sevemedim. Konfor alanından çıkmak istemeyen birini sevdim
E belli.. hiç yormuyo kendini
.
aynen öyle her adımı benden bekliyor
zaman kaybı.. gönlü olan öyle taktiklere girmez..
taktik yapmıyor ki kızın huyu böyle. İşkolik ve soğuk biri. Sevmek-sevilmek nasıl bir şey bilmiyor.
öğrenmek de istemiyo.. çünkü ilgi duyduğu birisi olsa iş güç vız gelir.. o gördüğün soğukluğu unutur sımsıcak biri olur..
kendine sadece başarı odaklı bir hayat kurmuş. Herkesle arkadaş bile olmuyor. Arkadaşları da sınırlı
Asosyal.. bencil.. yükselsin bakalım yükseldiği yere kadar.. başarı da Nirvana'ya ulaşsın.. ne olacak ki.. hayat sadece işten güçten ibaret değil oysa ki..
İşte bunu 35 yaşından önce anlamayacak birine benziyor. Mutluluğun sadece başarıdan geçtiğine inanıyor ve aşk-sevgi neymiş umursamıyor
İyi yapmışsın. Gtünü kaldırmadan vazgeçmek doğru olan şey.
Ölüm var ölüm seven sevdiğine sevdiğini söylesin demişler.
Hayır söyle niye söylemiyon
kolaysa sen söyle :D iş hayatında aşk olmuyor maalesef, etik bulmuyor karşı taraf
Ben ne alaka mdjdjdbd karşı taraf etik bulmuyor mu yoksa senden hoşlanmıyor mu önemli olan bu
İçinde oluşan çukuru kapatman zor olucak.
nasıl geçer?
Söylemezsen geçmez
Niye?
çünkü soğuk biriydi ona adım atmakta zorlandım
Açılınca belki değişir. Ben de soğuk biriyim zamanla çözülüyor her şey. Sevseydin anlamadan bunu yapmazdın
Ezik baskalari sîkerken izle sen de
böyle aptalca bir yorumu yazmak için çok mu düşündün?
Ben doğruları söylerim
Simdi git ağla
o başka biriyle olmak istiyorsa zaten engelleyecek halim yok. İster sevişir ister öpüşür. Kendi bilir
Ultra güzel kardeşim
Gâvatus
kız başkasıyla oluyorsa engelleyecek halim yok, demek ki ben içinde bir yaprak bile kıpırdatmamışım 😒
sen git ağla