Birkaç haftadır mesajlaştığım çocuk herkese yürüyormuş. Nasıl güvenebilirim internetten tanışmaya artık?

Bir kaç haftadır konuşuyordum. Hatta buluşma kararı almıştık ama okullar kapandı görüşemedik. Şimdi tesadüfi şekilde öğrendim ki üniversitedeki tüm kızlara yürümüş mesajla herkesi rahatsız ediyormuş. Bana rahatsız edici mesajlar atmamıştı o yüzden konuşmakta bir sorun görmemiştim. Her yerden engelledim manyağı. Şu an şoktayım hala. Allah yardım etti de tesadüfi şekilde gerçek yüzünü öğrendim ve buluşmadım. Yoksa neler olurdu düşünemiyorum. Şu an hislerim yoktu ama belki tanışınca sevecektim onu. Hiç hesap falanda sormadım direkt engelledim musallat olur bide manyak. Ama şu an kimseye güvenim kalmadı cidden. Artık kimseyle internetten tanışmam :(
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellendi
Güncellemeler
+1 yıl
Az önce başka hesaptan yazdı özür diledi. Ben onu hiç bir şey demeden direkt engellemiştim. Yani yaptıklarının ortaya çıktığını anladiki özür diledi. Bir şey demeden yine engelledim manyağı.
Birkaç haftadır mesajlaştığım çocuk herkese yürüyormuş. Nasıl güvenebilirim internetten tanışmaya artık?
Cevapla