Birkaç aydır görüşüyorduk, o sevgili olmak istiyordu bense ilişki istemiyordum. bir süre böyle devam ettik benim fikrim değişir diye bekledi bu süreç ikimiz için de yıpratıcı bir hal almaya başladı. O beni bekliyor karşılık alamadıkça canı yanıyor ağlıyor, uyumuyordu buna sebep olduğum için benim de canım yanıyordu. 2 ay önce konuşmama kararı aldım bırakmamak için de çok uğraştı. 2 aydır konuşmuyoruz. görüşmemeyi ben istediğim halde son zamanlarda aklımdan hiç çıkmıyor merak ediyorum, güzel anlar aklıma geliyor.
1- Acaba vicdan azabı mı çekiyorum özlüyor muyum?
2- Son konuşmamızda helalleşmedimk içime batıyor bir de deprem olunca içim iyice kötü oldu hayat çok kısa ve onu çok üzdüm. 2 ay sonra helallik istemek için yazsam garip olur mu?
1- Acaba vicdan azabı mı çekiyorum özlüyor muyum?
2- Son konuşmamızda helalleşmedimk içime batıyor bir de deprem olunca içim iyice kötü oldu hayat çok kısa ve onu çok üzdüm. 2 ay sonra helallik istemek için yazsam garip olur mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer