Ayrıldıktan 2 ay sonra helallik istemek için yazılır mı?

Birkaç aydır görüşüyorduk, o sevgili olmak istiyordu bense ilişki istemiyordum. bir süre böyle devam ettik benim fikrim değişir diye bekledi bu süreç ikimiz için de yıpratıcı bir hal almaya başladı. O beni bekliyor karşılık alamadıkça canı yanıyor ağlıyor, uyumuyordu buna sebep olduğum için benim de canım yanıyordu. 2 ay önce konuşmama kararı aldım bırakmamak için de çok uğraştı. 2 aydır konuşmuyoruz. görüşmemeyi ben istediğim halde son zamanlarda aklımdan hiç çıkmıyor merak ediyorum, güzel anlar aklıma geliyor.
1- Acaba vicdan azabı mı çekiyorum özlüyor muyum?
2- Son konuşmamızda helalleşmedimk içime batıyor bir de deprem olunca içim iyice kötü oldu hayat çok kısa ve onu çok üzdüm. 2 ay sonra helallik istemek için yazsam garip olur mu?
Ayrıldıktan 2 ay sonra helallik istemek için yazılır mı?
Cevapla