Eşimin konuştuğu kişleri yakaladım, ne yapmalıyım?

Aralık ayın da 2 kızla konuşmuş telgram da o sıralar telfonu hep saklıydı sonra artık telfonu bana vermeye başladı silmiş herşeyi ben 2 ay sonra öğrendim öylesine indirdim tegramı ve gördüm konuşmaları asıl mevzu ayrılmak istiyorum ama nere gideceğim sizce ne yapmalıyım fikir verin bayanlar?
Eşimin konuştuğu kişleri yakaladım, ne yapmalıyım?
Cevapla