Kocam Sevgilisinden ayrılmadıgı halde Arkadaşlarına ayrıldık demiş?

Ellerim titreyerek yaziyorum.. Hickimseye söyleyemiyorum.. Lütfen yardım edin napacagımı bilmiyorum.. Kocam 25yaşında kızla berabermiş.. yazdıkca cıldırıyorum.. Tüm arkadaşları tanıyormuş kızı.. Sabah cıkıyordu evden akşam eve dönüyordu ve tüm günü kızla berabermiş düşünün... Kız calismiyormus meğerse erkenden akşama kadar kocamin ofisindeymiş... kocamın babası görmesin diye kızı uzaklaştırdı gelmiyo.. hatırlatırım 13yaşında kızım var.. dün gizlice baktim telefona kızla görüşmüşler kıza "Kendine benim kontrolum altinda olacak bi iş bul hergun gelip goreyim" demis.. hesabina para gonderiyo.. Kıza kararlı bi şekilde "kendine acil bi iş bul" söylemis bugün de... "iş bul her şey iyi olacak" diye mesaj atmis kiza.. gizli telefondan hala whatsapta konusuyorlar.. Kıza dün seni çok seviyorum mesaji gondermis.. Arabada ön koltukta oturmuş kızın saclarini oksuyo falan.. Dün yine görüsmüsler Alllahımm or**l yapmis kız, bu b*salmı* mesaji okudum. Bu ne igrenclik... Kız soruyo mesajda "eskisi gibi olmayacak mi" diye bu da "olacak sabr et" demiş.. "Sabr et hersey eskisinden de iyi olacak" mesaj atmış kıza.. Tüm arkadaşları da ayrıldı sanıyor kızla neden ama? Kız iş bulunca ayrılacaklar mı? Kızı çok mu seviyo? Tüm gün kızla telefonda konusuyo ama herkese ayrildik demiş.. Kızım için görmezden geliyorum ne kadar agır olsa da... Kocam neyin peşinde sizce?

Kocam Sevgilisinden ayrılmadıgı halde Arkadaşlarına ayrıldık demiş?
Cevapla