Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu benim yaşayabileceğim bir ilişki değil. Ya olduğun gibi görün, ya da göründüğün gibi ol sözü misali; ya aşık olduğumla olurum, ya da olduğuma aşık olurum. Aşkın daimi mat ettiği biriyim.
Birçok kez oldu. Hem sanal hem de ilişki yaşama şrklinde birçok kez yaşadık, ilişki yaşadığım kadınlar da aynı arayıştaydı ama, sadece farklılık, kaçamak, zevk ve zaman geçitme. Saygı çerçevesinde sonlandı hepside.
Duygusal hislerden bahsediyorsan evet. Ama illa ki çeken, güzel hisler uyandıran başka unsurlardan bir kaçı olmalı. Nötr kaldığın biri ile ne zaman geçer, ne de ilişki gider.
Cevap
17Cevap
Hayır maalesef hiç ilişkim olmadı hayatımda. bundan sonra da zor olur hatta hiç olmaz
Sohbet ettim ama asla duygusal bir flort olamdi.
Oldu. Ama tek sebebi kizim kate beckinsale’in birebir kopyasi olmasiydi. Boyu epey kisaydi ama harika bir yuzu ve vucudu vardi.
İliski derken ask mesk olarak degil bilgi amacli yardimci oldugum kadinlar oldu. Seviyeli bicimde
Oldu tabiki. Hayatimda bir kere aşık oldum ve çok fazla sevdim ondan başka kimseye aşık olmadım haliyle ilişkilerim duygusuz geçiyor onların beni sevmesiyle başlıyor ilişki ve devam ediyor edebildiği yere kadar artık
oldu tabikide
Evet oldu dürüst cvp vermek gerek
Olmadı olmasınıda istemem
Hayır duygum olmadıkca ilişkim olmaz
Bu ahlaksızlık bence.
En sevdiğim ilişki
Hemde fazlasıyla
Çok oldu
Olmadı
yakışık almaz
Hayır
Hiç ilişkim olmadı benim.:D
Hissedemiyorum
Olmadı çok şükür
Evet oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?