Kendisini En yakın arkadaşımla aynı okulda olmasından dolayı 3 sene önce onun aracılığıyla tanıdım. 2 sene önce çok sıkı bir arkadaşlığımız oldu birbirimizin en yakın arkadaşıydık her saat telefon bilgisayar başında beraberdik fakat tanıştıktan 1 sene sonra ben kendisine karşı bir şeyler hissetmeye başladım rüyalarıma giriyor aklımı karıştırıyordu sağlıklı düşünemiyodum aklımdan da çıkmasını çok da istemiyordum açıkçası , ben kendisine beslediğim hislerle 1 yıl daha arkadaşlık etmeye başladım fakat hoşlandığım süre boyunca tavırları daha önce de mi böyleydi bilmiyorum ama hoşlanmaya başladıktan sonra daha çok gözüme batmaya başladı , beni herkesten ayırırdı arkadaş olarak hep farklı bir kefeye koyardı, kendisi bana bütün sırlarını vermesi ve bana en yakın arkadaşım demesine rağmen diğer arkadaşlarıyla yaptığı samimi (hafif küfürlü , argo ve kanka hitabını) bana karşı asla hiç kullanmadı kendisiyle 2 kere yüz yüze buluşma fırsatım oldu okuldan sonra ailesi direkt evden çıkıp benimle buluşmasına izin vermeyeceğini düşündüğünden dolayı okuldan sonra buluştuk 2 kere. Buluştuğumuz sırada bana tatlısın çok iyisin tarzı iltifatlarda bulunarak artık 1 yıl boyunca aklımı yitirdiğim aşkı tekrar ateşledi. Kendisiyle konuşmak bana çok iyi geliyodu zevklerimiz , hobilerimiz ve huylarımız hatta sevdiğimiz ve sevmediğimiz yemekler ve filmler bile aynıydı kendisi tam olarak benim ruh ikizimdi fakat aptallık ederek cesaretimi toplayamayıp özgüvensizliğimden ve içine kapanık bir insan olduğumdan dolayı asla açılamadım. Tam 1 sene önce artık yazdığımda kısa mesajlar veriyodu kısa kesip kapatıp çok geç görüyordu bende herhalde meşguldür o bana yazar diyip bende kapattım ama çok uzun bir süre yazmadı. Ben 3 ay sonra daha fazla dayanamayıp yazdım nasılsın konuşamadık iyi misin vs. tarzı o da iyiyim dedi falan konuştuk öyle sonra yemek yemeye gidiyorum diyerek daha yazmadı. Yine 2 Ay sonra ben ona tekrar yazdım aynı şeyleri işte iyi misin napıyosun tarzı yine bir kaç saat konuştuk benim bir işim çıktı ve sonra döneceğimi söyledim 2 3 saat sonra döndüm fakat çok geç yanıt verdi ve 1 saat daha konuştuk ertesi gün yine yazmadı. Yine 2 Ay sonra bu sefer aramız açılmasın konuşamıyorum böyle içimi dökeceğim kimse yok vs. yazdım o da tamam falan dedikten sonra baya uzun saatlerce konuştuk Sınava çok yoğun çalıştığını o yüzden telefona bakamadığını söyledi falan ve ertesi gün yine olmadı. Onunla tam olarak 3 Aydır konuşmuyorum ve artık bıktım. İlk günkü gibi seviyorum kendisini ama artık çok kararsızım onsuzluğa dayanamıyorum sürekli olarak daha önce yazmamanın pişmanlığı beni yiyip bitiriyo.
Eğer şimdi yazarsam düşüneceği şey ;
"1 Yıldır düzenli olarak hiç konuşmadık 3 ay sonra niye gelip bana böyle bir şey yazıyor ne alaka niye ilişki kurayım"
Ve Yazacağı şeyin ;
"Sınava çok sıkı çalışıyorum ilişki düşünmüyorum" olduğunu düşünüyorum ama ben onu cidden çok istiyorum 1 sene sonra çıkıp seni seviyorum demek saçma evet ama çok çaresizim lütfen bir öneriniz varsa söyleyin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer