Asla yeni tanıdınız birine fazla değer vermeyin neden mi?

Yaşım 25. Hiç bir kıza yürümedim neden mi biliyordum günün birinde yamuk yapacağını kendime söz vermişdim asla birine aşk olmacağıma ve. 3 ay önce biri vesile oldu tanışdık ilk günler haftalar iyidi gittim m4llar gibi hediye aldım ve asla dokunmadım birden buz gibi uzaklaşdı benden şimdi nasıl yol izlemem lazım. Veda sms ni göndermem lazım degilmi
Asla yeni tanıdınız birine fazla değer vermeyin neden mi?
Cevapla