Güncellemeler
+1 yıl
Sevgili olduğuma çok pişman oldum gerçekten. Ne birakabiliyorum ne beraber olabiliyorum. Ne yapacağımı şaşırdım artık
Biriyle tanıştım. İlk gün evlenmek istedi , geleyim isteyeyim diye tutturdu , ertesi gün ailesine fotoğraflarımı göstermiş. Tanışalı 3 gün oldu gelip isteyeyim , ailene anlat demeye başladı. Şimdi pişman oldum ayrılmak istedim gururumla oynadın dedi telefonundan sim kartini çıkarttı baya bağlanmış aşık olmuş bana bu sefer çok zor toparlandi istememeye başladı beni durumu zor düzelttim. Ne yapacağım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Çok sağlıksız hatta hastalıklı davranışlar bunlar.
Aklı başında bir insan normalde. Aşırı derece de dindar birisi. Bir beddua etse tutacak derecede birisi. Tanışalı 24 saat olmadan kardeşleri mesaj attı hepsi tanıştı. Devamlı geleyim isteyeyim deyip duruyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Bırakayım dedim saatlerdir yüreğimi ağzıma getirdi. Elim kolum bağlandı
Çok sağlıksız hatta hastalıklı davranışlar bunlar. Bir daha muhatap olma derim.
Öncelikle çok temiz saf biri çevreside hep aynı biliyor. Bana aşırı derece de çok bağlandı ve çok ciddi düşünüyor benimle. Kardeşleri bana mesaj attı o derece herkese 2 . Gün anlattı. Ne yapacağımı şaşırdım
Yine söylüyorum aşırı derecede sağlıksız davranışlar
Haklısınız
Yangından mal mı kaçırıyor. Bişeyi vardır yoksa böyle davranmaz
Benden önce 6 sene biriyle beraber olmuş ama kız başkasını istemiş evlenmiş böyle işler fazla uzatmaya gelmez hemen evlenelim ailenle geleyim tanisayim deyip durdu. Ailesinden herkes beni biliyor şuanda beraber olduğuma baya pişman oldum
Seni sevdiğinden değil onu unutmak için seninle evlenmek istemiş
3-4 sene geçmiş aradan ayrılalı kimseyi hayatına almamış evlenmeyi de düşünmüyormuş zaten benden önce
Çok sağlıksız bir kafa yapısı bana normal gelmiyor.
İlk gün pek bir şey anlamadım ama ertesi gün çok düşünmeye başladım 3 gündür neye uğradığımı şaşırdım ailesine karşı çok mahcup kaldım hemen 3 günde evlenmek bana da doğru gelmiyor ne kadar iyi birisi olursa olsun. Ne yapacağımı bilemiyorum. Yorum için teşekkürler
Yapacağın bişey o kişiden uzaklaşmak rica ederim rasgele
Ailesine haber ver ve engelle.
Allahın delisi ile sen mi uğraşacaksın bırak ailesi uğraşsın
Adam 2 üniversite bitirmiş , çok dindar birisi. İzin verse onunla konuşup , tanışıp ciddi düşünmek çok istiyordum ama benden 3 günde evlenmek istedi. Hemen ertesi gün ailesi tanıştı benimle çok mahcup oldum aslında. Hemen evlenmek istemiyorum ama onu oyaladığımı düşünüyor böyle de
Aceleye gelmesin böyle şeyler uzak dur ondan
Neden peki? Aceleye gelse ne olabilir
Tanışalı 3 gün oldu diyor farkında mısın çocuk şov yapıyor barizi belli psikolojik olarak sorunlu ve kız pişmanım diyo evlense Allah bilir neler olur tanımak gerek evlilik sonuçta bir ömür boyu olmayı seçmek çocuk belli ki takıntılı
Yaa uzak durmaya çalıştım kendine bir şey yapacak diye ödüm koptu kardeşine yazdım onlar bile zor ulaştı bir anda kafayı yedi bırakamıyorum
Bırak yapamaz kendine bişey yaparsada yapsın ayrıca ya sana bişey yaparsa ilede?
Psikolojik sorunları var her yerden engelle
Çok iyi temiz birisi gerçekten bunu çok iyi anladım o sebeble saf duygularla seviyor ama daha 3 gün oldu. Aileme ben biriyle ciddi olmadan açıklamak istemiyorum pek arada kaldım
Pişman olacaksın..
@Smsmaksm çok fazla dindar birisi. Her iki sözünden biri Allah. Ailesinden herkes beni biliyor. Herkese benim ne kadar iyi biri olduğumu anlatmış. Şimdide tutturdu ailene söyle yüzük takalım. Ne yapacağımı şaşırdım ya
@Smsmaksm engellemeyi inanın çok düşündüm ama az önce büyük bir kriz atlattık tövbe diyeceğim artık aşırı korkuyorum
Dindar bi insan mı kendine zarar veriyo? Ya bi gidin Allah askına ya
@Smsmaksm evet
Adam manyak ahahahhaha
Anlayamıyorum gerçekten ne yapacağımı şaşırdım
amsalak olmuş hastalık
Kafayı yemiş şıpsevdi çocuk
Kızım sen hastamisjn. yol ver gitsin
Bu ne saçmalık mdjfkd