Sevgilim 3.5 yaş küçük kendisi bu durumun normal olduğunu söylerken tartışma anında ailem buna sorun çıkarabilir dedi, sizce?

O zamanlar sorun etmemiştim tartışma anında söyledi diye ama şimdi düşündükçe kötü hissediyorum. Sanki 40-50 yaşındayım da kendimden çok küçük biriyleyim gibi bi his.

Ki sevgili olalım diye kendisinin yapmadığı şirinlik yoktu, o kadar uğraşmıştı ki.

Bir de ben birkaç kez bunu sorun etmiştim saçmalama bak ben şöyle olgunum böyle diye söylüyordu, hatta tartışmada bak kim daha olgun sence yaşla mı ilgili diyordu.

Ama şimdi o tartışmada söylediği sözler çok dokanıyor. Napacağım böyle..

Sevgilim 3.5 yaş küçük kendisi bu durumun normal olduğunu söylerken tartışma anında ailem buna sorun çıkarabilir dedi, sizce?
Cevapla