Bence bunlar birini Cook sevince ancak yapılacak şeyler.
Gs li olduğunuz halde sırf o istiyor diye Bjk maçına gidip tezahürat yapmak.. Bana asla asla asla demişti.
Bir de onumde diz cokmezmis, gurur meselesi imiş onun için. ne saçma.
Bence bunlar birini Cook sevince ancak yapılacak şeyler.
Gs li olduğunuz halde sırf o istiyor diye Bjk maçına gidip tezahürat yapmak.. Bana asla asla asla demişti.
Bir de onumde diz cokmezmis, gurur meselesi imiş onun için. ne saçma.
Öyledir ya bak benim pek maçlarla filan aram yoktur beni dövdüler ama bjk ya da FB olmdım bir kız istedi diye de olmam çünkü 5 yaşında ben bunu tutucam dedikten sonra da ben onu mezara kadar da tutarım öleceğimi bilsem bile şey gibi düşün 4 ya da 5 yaşındasın karşındaki babana baba dersin ya he o değilde başkası olsaydı ona da derdin orada o bebek onu benimser yani anlatabildim mi
Cevap
1Cevap
Diz çökmenin gururla ne ilgisi var? Onum deyimiyle “gurursuz erkek” benim için 3-0 öndedir.
Diz çökmekte sorun yok da rakip takımın tribünü işi biraz zor.
yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?