Bu yaptığım hareketler enayilik mi oluyor ben içimden geleni yapiyorum?

Arkadaşlar ben genel olarak şöyleyim yani hiç kimsenin kalbini kırmak istemiyorum örneğin markette bir şey yediysem ondan muhakkak kardeşime de alıyorum ona almıyorsa kendim de yemiyorum yani birisi bana derdini anlattiysa oturup ağlarım bile çözerim onu birisinin mesajina göruldü bile atamam ben arkadaşım bana ufak bi çikolata alsa sanki dünyalar vermiş gibi oluyorum ya da para hiç önemli değil arkadaşımla bir kaldırım da parkta oturup çekirdek citlesem yeter bana bugün param çalındı 100 tl yanımdaki kişiye dedim ki ( arkadaşım ) olsun belki ihtiyacı vardır zor durumdadir böyle çok saf olduğumu söyledi

Bu yaptığım hareketler enayilik mi oluyor ben içimden geleni yapiyorum?
Cevapla