şu an hayatımda en yakın arkadaşım kankam var yani kankayız şuanda ama o duygusal bi çöküntüde o yani duygusal boşlukta diyebiliriz ama bana bugün hayatına girdiğinden beri çok şeyin değiştiğini söyledi ve bu beni biraz şaşırttı ilgisi olduğunu düşünüyorum ya da duygusal boşlukta olduğu için ona iyi geliyorum bilemiyorum sürekli derin derin bakıyor mesela ben dün onun yanındaydım oturduk normal arkadaş gibi işte onun moralı bozuktu konuştuk dertleştik bugün ise poşetim onda kalmıştı poşetimi unuttuğum yerdeki kadın ona yengi poşetini unuttu demiş oda ne yengesi ya kankam falan filan demiş ben de oha falan yaptım böyle ya ama mesela bana bir şey diyor iyi ki varsın lan iyi ki hayatıma girdin falan diyor bu da beni mutlu ediyor bir arkadaşım var ortak onunla onu açıklama yapma gereğinde bulunmuş mesela kardeşlerimden hani farkı yok yanlış anlama falan filan diye arkadaşım bana neden bana açıklama gereğinde bulunduğunu sordu ben de harbiden sana niye açıklama yapıyor ki falan dedim öyle yani bu Sopukta kalktı evinden çıktı beni taksiye kadar getirdi bekledi ve ben bindikten sonra gitti evine ona benim yüzümden düşeceksin çıkmana gerek yoktu dedim olsun seni görmüş oldum dedi değerli olduğumu hissettirdi bu çok hoşuma gitti ama yanlış düşüncelerim olmasından korkuyorum
Siz olsanız benim gibi mi düşünürsünüz yoksa ben mi abartıyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Bazı cümleleri yanlış yazmışım umarım açıktır
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Frued; "Bir erkeğin beklentisi yoksa kadınlarla arkadaş olmaz."
Neden bi kadın bi erkek arkadaş olamaz mı
Erkeklerin cinsellik beklentisi ya da hoşlantısı mutlaka olur. Bu ikisi olmazsa muhattap olmaz kadınla.
Benim 6 7 Yıldır çok iyi sevdiğim arkadaşım var ama çok ta iyiyiz arkadaşız her şey cinsellikmi bu erkeklerde yani.
maalesef. Çok çok çok nadir istisna olur. Ama erkekler hep aynıdır.
Yani bi amaç var ortada diyorsun
Mutlaka. Ya hoşlanıyor ya cinsel beklentisi var.
Zaman diyelim
Haklı çıktığım zaman beni bulamazsın ama hatırla bunları söylediğimi Shdhdhdhs
Ben hislerimde yanılmadığımı anladım yani çünkü bende bi his vardı
Yaşınız doğru mu acaba?
Hayır değil
Kaç yaşındasınız ona göre yorum yapacağım
26 yaşındayım
Yaşınız küçükte değilmiş sormamın sebebi 18 23 yaş arası konuşmalar genellikle bu tür olabiliyor fakat sizin bu durumunuz bana açıkcası normal arkadaşlıktan öte geldi bilmiyorum erkeklerin düşüncesi bazen yanlış anlamamıza neden olabiliyor ama senin nabzınıda ölçüyor olabilir acaba ne tepki veriyorsun diye.
Ne zamandır arkadaşsınız?
2 aydır arkadaşız
Nasıl yani normal arkadaşlıktan öte geldi bilemiyorum o çok duygusal çöküntüde olduğu için sadece iyi geliyor da olabilirim ona
2 ayda kankalık olmaz sevgilisinden ayrıldıysa eğer dediğiniz gibi boşlukta olup siz ona iyi geliyor olabilirsiniz zaten kadınla erkek arkadaş kalamıyor maalesef illaki bir tarafta duygu oluyor
Biliyorum illaki bi duygu oluyo ama her erkek kadın arasında da olmıyo ama ben şimdi kuruntu yapmadım değil yani acaba ben mi öyle düşünüyorum diye duygusal boşlukta olmanın ne demek olduğunu biliyorum ve yaşadım ona iyi geldiğimi hissediyorum evet ama o duygusal bi boşlukta bende hiç göremediğim ilgiyi değeri görmediğim için bu durumdayım
Kendini kaptırma sakın yara bandı olarakta kullandırtma kendini
Evet bundan çok korkuyorum
Korkma sakın zaman hep korktuğumuz şeylerden sınandık akışına bırak.
Haklısınız teşekkür ederim
Rica ederim iyi geceler