Siz olsanız benim gibi mi düşünürsünüz yoksa ben mi abartıyorum?

şu an hayatımda en yakın arkadaşım kankam var yani kankayız şuanda ama o duygusal bi çöküntüde o yani duygusal boşlukta diyebiliriz ama bana bugün hayatına girdiğinden beri çok şeyin değiştiğini söyledi ve bu beni biraz şaşırttı ilgisi olduğunu düşünüyorum ya da duygusal boşlukta olduğu için ona iyi geliyorum bilemiyorum sürekli derin derin bakıyor mesela ben dün onun yanındaydım oturduk normal arkadaş gibi işte onun moralı bozuktu konuştuk dertleştik bugün ise poşetim onda kalmıştı poşetimi unuttuğum yerdeki kadın ona yengi poşetini unuttu demiş oda ne yengesi ya kankam falan filan demiş ben de oha falan yaptım böyle ya ama mesela bana bir şey diyor iyi ki varsın lan iyi ki hayatıma girdin falan diyor bu da beni mutlu ediyor bir arkadaşım var ortak onunla onu açıklama yapma gereğinde bulunmuş mesela kardeşlerimden hani farkı yok yanlış anlama falan filan diye arkadaşım bana neden bana açıklama gereğinde bulunduğunu sordu ben de harbiden sana niye açıklama yapıyor ki falan dedim öyle yani bu Sopukta kalktı evinden çıktı beni taksiye kadar getirdi bekledi ve ben bindikten sonra gitti evine ona benim yüzümden düşeceksin çıkmana gerek yoktu dedim olsun seni görmüş oldum dedi değerli olduğumu hissettirdi bu çok hoşuma gitti ama yanlış düşüncelerim olmasından korkuyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Bazı cümleleri yanlış yazmışım umarım açıktır
Siz olsanız benim gibi mi düşünürsünüz yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla