Sarhoşken adama "çok agrasifsin sevi$sen geçer aslında" dedim. Yanlış anlamış mıdır?

Biz 4 arkadaşımla biraz kafa dağıtalım demiştik moraller çok bozuk biliyosunuz. Bi yere gittik efendi efendi içip kalktık biraz sarhoş olduk o kadar. Sonra abisi aradı arkadaşımı nerdesin cart curt bağırdı sonra geldi aldı bizi. Arabada hala bağırıyo niye bi başınıza gidiyosunuz içiyosunuz falan. Herkes bağırma sakin falan diyodu. Bende "çok agrasifsin sevi$sen geçer aslında" dedim. Ya hiç düşünmeden konuştum adam da bunu duyunca cidden dumura uğradı sustu bizi eve bıraktı. Biraz ayıkınca hatırladım çok utandım ya. Yanlış anlamış mıdır beni? ya da hakkımda ne düşünüyodur?

Sarhoşken adama "çok agrasifsin sevi$sen geçer aslında" dedim. Yanlış anlamış mıdır?
Cevapla