Depremin 4. günü yazan eski sevgilinin amacı ne?

İyi misin? Diye yazmış.2 ay önce ayrıldık kendisi ilişkiyi bitirdi yeterince depremden dolayı üzgünüm bu olaydan mi faydalanmak istiyor anlamadım. İyi niyetli mi anlamadım sizce cevap verilir mi?
Depremin 4. günü yazan eski sevgilinin amacı ne?
Cevapla