Neden kimse kimseyi sevmiyor , neden herkes Flörtöz artik?

Şu an 28 imdeyim. Hatırlıyorum 19 20 li yaşlarımı birbirimizin gözünün içine bakardık. Yatıyorum deyince gerçekten yatıyor olurduk, birlikte uyurduk. Sosyal medyadan rahatsız edici şekilde başka kadınların profilleri takip edilip beğeni atılmazdi. Wp de cevrimici ise sadece senin içindi..

Şimdi öyle mi herkes üç kağıt peşinde.. hadi uyuyalım deyip oyuna giriyor millet ya da başka sitelerde kadın kovalıyor..

Ben bu çağa ayak uyduramiyorum, uydurmak da istemiyorum :(

Güncellemeler
+1 yıl
1111
Neden kimse kimseyi sevmiyor , neden herkes Flörtöz artik?
Cevapla