Hem hayatında biiri var hemde telefonla mesajlaşınca felan bozuluyor
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yorumları okudum bence senin de sevgilin olduğunu zannedip bozulunca ya eskisine döndü ya da öyle gösteriyor
Bak tamam bozuldu ama ondan sonra ben telle konuştuktan sonra, ona gidip sakız ikram ettim felan sevgilim olsa neden sakız ikram edeyim sonra ben bir hafta gitmedim sonra gidip buna dedim kutupahneye gelmedim hastaydım felan sonra akşamı dedim bana karşı bir şey hissedion mu oda dedi ki hayatımda biri var bende dedim ne ara oldu surekli bakışıyoruz oda dedi uzun süreli var bende dedim niye bakışıyorduk o zaman oda dedi öyle bakıyorum sonra dedi birde ben senden buyugum bu ne alaka ya
Aranızda kac yas var? Sakız ikram etmekle sevgilinin olmasi arasindaki bağlantıyı çözemedim?
Ya hani telefonla konuştum bozuldu ya bende gidip kolay gelsin dedim sevgilim olsa uzak dururum haksız mıyım ama bozuldu cidden sonra gidip kızla barismis olabilir mi bilmiom... Şimdi bana zaten ilişkim var dedi neden sonra senden büyüğüm dedi herkes diyor ilişkim var diyince zaten bitiyor olay şimdi ben dedim kaç yaşındasın oda dedi 28 sonra bende dedim ben 25 yaşındayım ona acildigim gün sınıfta şöyle demiştim 22 yaşında evlilik mi olur o galiba beni 22 sandı ben genel olarak söylemiştim akşamı da dedi senden büyüğüm
Eskisiyle barışmış o zaman demek ki. İliskim var dediyse bitmistir uzatmaya gerek yok dediğin gibi. Bu kisinin adının bas harfi L mi ve mühendislik öğrencisi misiniz?
Oysa rahat ol söyle, rahatlıkla ogrenebilecegim birisi
Yok hayır L değil ama bunu söyledikten sonra sınıfta gülümseyerek bakıyor çok ş. rfsiz bence
Seninle dalga geciyo sana kapak yaptığını düşünüyor haberin olsun. Salla bakma bile muhattaba alma hatta onun da göreceği şekilde baskasiyla konusmaya eğlenmeye basla bak nasıl gelecek
Valla kapak yapmaya gerek yok bakistigini biliyorum ortadaydı 😂 aynen hiç tinlamayip gülüp eglenecem nasıl gelecek ki hayatinda biri varmış djjdjd anlamadığım o gün kaloriferde duruyorum sanki yanıma gelecek gibi oldu birde gülümsüyor ya ne alaka haksız mıyım ne konuşacan benle
Yanımdan geçerken de gülümseyip geçiyor bir şey soylermis gibi yapıp dengesiz galiba
Dengesiz malın teki boş ver sana erkek mi yok
İşte malın teki zaten de hem reddetip hem konuşup ne diyecek anormal değil mi sizce. Birde tellefonla konuşma yalanları yapıyor sınıftan çıktı tamam mı ders esnasinda, yarım saniye bile geçmeden geri döndü telefonla ne acelesi vardı öyle yarım saniye için ciktin haksız mıyım
Sürekli bir dikkat çekme çabası bir kiskandirmaya çalışmalar ne alakaysa
Ciddiye almaman gereken birisini daha neden yazip soruyorsun ki başka erkek mi yok bırak ne hali varsa görsün bir de milletin kahrını mi cekecesin
Yok ciddiye almıyorum aynı siniftayiz sinirimi bozdu birde kime güvenecem artık o yüzden
Sınıfta derste nasıl cikiyordu telefonla konusmaya laboratuvar dersi filan miydi yoksa hoca müsaade etmez ki
Dershanedeydik dikkat çekmek için yapıyor çünkü önümden geçerken bir kere telefonla geçerken tam yanımda açıp alo diyor bir yandan da gözüyle benim tepkimi ölçüp sinsi guluş atıyor
Birde siz güzel yorumlar yapıyorsunuz normal mesajlaşalim mi gözümü acarsiniz
Olur siz bilirsiniz gizliden çıkıyorum
Yazdım
İstemem yan cebimde dur diyor
Bunu nereden anladınız açılmadan önce telefonla konuşunca kulak kabartip bozuluyordu acikldiktan sonra wpden mesajlaşınca telefonuma bakıyor arka sıramda oturuyor
Yedek lastik olarak kullanmak istiyor işte.. sende de ne kadar gurur varsa.. neden engellemiyorsun
Bak beni sevgilim var diyip reddetti sonra ben sinifa geldim hocaya bir şey sordum oda bana bakıp gülümsedi yav şimdi sevgilin var niye gulumsuyon hani sevgilin vardı ben yanlış hissetmiştim öylesine bakıyormus
Konuşunca burada hesabı kapatıyorlar.. Sen yaz
Çekilmez
Ben gittim buna dedim bana karşı hissin var mı buda dedi hayatımda biri var 🤷🏻♀️ sonra uzun süreli dedi sonra dedim niye bakışıyorduk oda dedi öyle bakıyorum yani yanlış hissettirmişsem özür dilerim felan sonra durdu durdu dedi bir de benim yaşım büyük
Maldir
Şimdi bu bir aydır bana meyilli bir arkadaşına ben onu kafamda sildim dedi sonra bana meyillendi işte telefonla konuştum sevgilim sanip yüzü düştü felan sonra ben gittim buna sordum dedim ki, bana karşı bir hissin var mı oda dedi hayatımda biri var uzun süreli bir ilişki galiba bariismis olmalı
Yine de mal
Mal olduğu kesin başka yorumun yok mu ayrıca bana dedi hayatımda biri var sonra durdu dedi ben senden büyüğüm
Aklinca gel gel yapiyor. Seni de ydek yapacak plani o
Tamam da nasıl gel gel yapıyor 😂 hayatımda biri var dedi ya
E tamam bi yandan Hala kiskanmalar falan yani seni tam birakmiyor da. Aklinca kabulleneceksin ikinci olmayi. Plan o
Valla mesajlasmami gördü bakıyor felan kimle mesajlasiyorum acilmadan öncede telefonla konuşunca kulak kabarttıp bozuldu 🤷🏻♀️ neyse açıldım buna sonra reddetti işte ondan sonra sınıfta ben hocaya bir şey dedim baktım bana bakıp gülümsüyor 🤷🏻♀️ hayatında biri var niye gülümsüyorsun demi?
Kurnaz aklinca. Ilkeli bir adam olsa milim gulumsemez
Yav zaten kurnaz gülümsemesinin amacı ne hani ben yanlış anlamıştım ya? Çok özür dilemişti benden
Taktik veriyim mi sana 😊
Verebilirsin
Burdan söyleyemem ama
Mesaja bakar mısın