Ayrıldığım kişi telefondaki durumuma bakıyor sizce neden?

Selam Arkadaşlar. Erkek Arkadaşımla ayrıldık. Ayrılma sebebi eve çağırması beni.1ay oluyor nerdeyse. Tel numarası vardı bende. Ben durumumda bişey paylaşınca bakıyor. O paylaşınca ben bakmıyorum sizce neden bakıyor? Bir türlü bu ilişkiye anlam veremiyorum. Aramızda yakınlaşma öpüşme sarılma geçti.

Ayrıldığım kişi telefondaki durumuma bakıyor sizce neden?
Cevapla