Ben hep erkeklerle konuştum erkeklerle takilmalik oldu kimseyi sevmiyorum?

8 yıl once sevdigim vardı sonra kendimi kaybettim ordan oraya savruldum birkac kisi cinselik oldu hayatimi kimseyi almamliydim sevilmek begenilmek istegi oldu bağlanma soru yasiyorum sevdiğimden sonra hicbir erkekle cidid düşünmedim sevmedim.. Sevdiğim kisiyi gormek istiyorum imkansiz
Ben hep erkeklerle konuştum erkeklerle takilmalik oldu kimseyi sevmiyorum?
Cevapla