Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben kariyerime de zaman ayırıyorum kendime de hayatıma yine devam ediyorum ama onu da seviyorum
Merhaba arkadaşlar eski sevgilimi unutamıyorum ama onunla tekrar barışmam imkansız onu hağla sevdiğim için başkasıyla olmak istemiyorum çok denedim ama en fazla 1 hafta sonra ayrıldım şimdi ben elbet bir gün evlenmek zorunda kalıcam çünkü aileleri biliyorsunuz illaki evlen derler özeliklede kızsanız millet evde kalmış demesin diye evlendirmeye çalışırlar ama onu unutamıyorum 7 yıl geçti hağla unutamadım biliyorum ki ben onun hariç kimseyi sevmicem ama bu şekilde de evlenemem aynı durumu yaşıyan var mı ne yapmam lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Senin Durulecek defterin kalmamış ahiretliksin sen.
Nasıl yani alamadım
Tek bir soru sorcam bu moda haline geldi aama
Eskilerde bulduğunuzu neden bırakıyorsunuz madem eskiyi terk edip yeniyi seveceksin eskiyi neden unutmuyorsun bunu bız erkekler yapsak şerefsiz damgası yiyoruz ama siz yapınca sorun yok neden?
Öncelikle o beni aldattığı için ayrıldım napsaydım iyi ki aldatin mı deseydim ben çok sevmeme rağmen ayrıldım yeni biriyle sevgili oldum ve bunu o da biliyordu ve bile bile sevgili oldu benimle sonra beni aldatan sevgilim her zaman karşıma çıkınca ben de onu hağla sevdiğim için sevgilimden ayrıldım duyguları ile oynamak istemedim şu an da gidip söylesem onu sevdiğimi belki barışır benimle hiçbir sevgilisine sadık değil ve beni aldattı bu yüzden 7 yıldır sadece uzaktan seviyorum ve hağla başka kızlarla olmasını izliyorum kimse bunu yapmaz özelikle bir erkek ikinci gün yeni bir kız bulur onda unutmaya çalışır tabi sevmişse ama ben birinj seviyorken başka biriyle de olmam kendimi övmek istemiyorum ama her gün bir çıkma teklifi alıyorum bunların arasında çok çok zenginj de var çok yakışıklısı da var ama ben birinj seviyorsam başkanda unutmuyorum
Ömrünü yazmizsin
Ahahavahahavagsga
Biri seni aldattiysa hadi ordan et bı daha bakma çünkü ona o imkanı verirsen daha çok yapıcak sen ortada kaldığında sitem etmeye baslarsin
Haklısın bende zaten bu yüzden ona gidip de söylemiyorum ama unutamıyorum da sonunda biliyorum ki sevmediğim biri ile evlenicem ama yinede gidip söylemem bakalım nolucak
Ya boş ver bak hayatina sacmalama
Seninle ayniyiz. Allah duşmanimi bile bu şekilde sinamasin o derece
Gerçekten çok zor umarım ikimiz de ya kavusuruz ya da unuturuz
Amin. Detay verir misin? İlişkiniz ne kadar sürdü ve kim ayrıldı?
İlişkimiz bir sene sürdü ve benim ilk çıktığımdı beni aldatması sonucu ben ayrıldım o istemedi inanama onlara falan dedi ama kendim gördüm yani sonra ayrıldım ve 7 yıl geçti ayrıldigimizdan beri ama ver yerde görüyorum kendisini ismini bir kere de şans eseri aynı otobüse bindik beni her gördüğü zaman gülüyor ve kader bizi sürekli karşılaştırıyor onun bir sürü sevgilisi oldu hatta onu başka bir kızla kahve içerken bile gördüm ama hiçbir sevgilisine sadık kalmıyor böyle oldu senin ne kadar sürdü kim ayrıldı
Ayni durumdayız resmen, benimde ilk sevgilimdi, bende aldatıldım barışsam tekrar aldatir beni eminim o yüzden onunladada olmuyor onsuzda. Eğer aldatsa bile kaldırım dıyorsan adım at evlen. Yaşin kaç bu arada
Aynı gerçekten ya barissam tekrar beni aldaticak barismasam seviyorum ve bizim arkadaslarimiz ortak onunla barışsam olay çıkar onun arkadaşlarından bazıları benden hoslaniyordu ama o bilmiyor bir çok sevgilisi de oldu ve üstünden 7 yıl geçti şimdi gidip söylesem arkadaş guruplarımızda sırf havası olsun diye barismicak ve alışkanliklari da kötü bu yüzden hiç barışmak istemiyorum ama seviyorum 18 yaşındayım sen kaç yaşındasın
Ben 28 yaşındayım. İçinden geleni yap
Ne olduğum değil ne olacağım demelisim bnce yani geleceğine bak 🍬
Ben zaten kariyerime de hayatıma da devam ediyorum belli bile etmiyorum ama onu hağla seviyorum
Onu aklından çıkartmak cok kolay bence zaafin önemli işte 🍬
Otur evinde o zaman
Ben oturmasına otururum da aileler oturmuyor işte
Onlar da otursun
Oturmuyorlar napiyim
Oturddur zorla
Ya oturmazlarsa
O zaman aşkına eski aşkına anlat durumu
Yok beni aldattı gibip nasıl diyim ve 7 yıl geçti
Aldattı mı olmadı şimdi
Evt hemde bir kere değil biz aynı okuldaydık ben okula yeni geldim kimseyi tanımıyordum o zamanlar lisede okulun popüleriymiş bende tanımıyordum şans eseri tanıştık ve sevgili olduk sonra onun arkadaşları o seni aldatıyor dedi inanamadim ama sonra öğrendim ki tüm okuldaki kızlarla çıkmış ve arkadaşım değil de konuştuğum bir kız ile kursa kalıyorum diyip o kızla birlikte sarmaş dolaş görmüşler bir de bana gelip utanmadan gelip sana bizi birlikte gördüklerini söylerlerse inanma dediler bende ayrıldım sonra hağla aynı okuldayken daha bir hafta olmadan yenk sevgili yaptı beni aldatan kızla değil ama başka bir sürü kız ile
Ve sen bütün bunlara rağman onu unutamadın öyle mi bi moka yaramaz biriymiş kurtulduğuna dua et daha ne istiyorsun
Haklısın ama bizim ortak arkadaş guruplarimiz var istemezsen de illa görüyorum ve hani o beni sevmemiş olabilir ama benim sevgim gerçekti onu görünce yine seviyorum onu unutmayı çok denedim şimdi dicksin sen malsan git barış ama o kadar değil severim ama barışmam da umarım ona olan sevgim biter
Ne barışması kızım barışırsan malmısım derim bu meymenetsizin suratına bile bakılmaz insan tiskinir iğrenir ya