Benimle tanışıp konuşmak isteyen biri var ama boyu kısa, ne yapmalıyım?

Aslında bu kişi benim iki yıldır karşı komşum iş dolayısıyla eve 2 haftada bir falan geldiği için ben çok bilmiyordum onu neyse. Benimle tanışmak istiyor yani ciddi bir birliktelik istiyor ama boyu kısa. Gerçekten bu durum beni çok rahatsız ediyor yani otururken konuşuyoruz gülüşüyoruz her şey çok iyi ama masadan kalkıp yürürken bütün büyü bozuluyor resmen başı omuz tarafıma geliyor. Siz olsanız ne yapardınız?
Benimle tanışıp konuşmak isteyen biri var ama boyu kısa, ne yapmalıyım?
Cevapla