Klasik bir söz ama siz ne düşünüyorsunuz?
gidene üzülme sevseydi gitmezdi gelenede sevinme oda başkasından geldi
gidene üzülme sevseydi gitmezdi gelenede sevinme oda başkasından geldi
Ilk defa duydum güzelmiş cok doğru ama malesef gidene üzülüp gelenede seviniyoruz
ozamn kimseyi hayatmza almayalim ya da hayatlarna girmyelim
Böylede olabilir. bir yorum yapamayacam
Cevap
0Cevap
Gidene üzülmemek elde değil ya :/
O zaman nötr kalalım sevinmekte yok üzülmekte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar