Kıyaslama varsa kavga sebebi kesinlikle bence bir ilişkide olsun evlilikte olsun eskilerin konusu açılmamalı karşıdaki insana saygısızlık olur şimdiki an da yanımızdakiyle geleceğe bakmak iyidir
Eski sevgilim şöyle yapardı cümlesi, çoğu zaman masum bir nostalji gibi görünse de içinde kıyas barındırıyorsa, kesinlikle bir kavganın habercisidir. Çünkü o söz, dinleyen kişiye şu mesajı verir: Seninle yetinmiyorum, başkası daha iyiydi. Hiç kimse geçmişle yarıştırılmak istemez. Hele ki o yarış adil değilse… Bazen unutamadığın değil, unutamadığını düşündüğün bir alışkanlıktır sadece. Ama bunu yeni birinin yüzüne söylemek, onun varlığını küçümsemek gibi gelir. O yüzden susmak, bazen en büyük saygıdır. Geçmişin gölgesinde sevgi yeşermez.
Tartışmaya davetiye çıkarmak, hatta belki de ayrılığa kadar gider. Bence geçmişini unutamayan, tamamen geride bırakıp geleceğine odaklanamayan kişiyle bir arpa boyu yol alınmaz.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
O nedemek be irenç eski sevgilim böyle yapardı dediyse sende ona deki hadi ordan git ozman onun yanına diyemedin mi lan ben olsam a... bile koyardım 😀
"Eski sevgilim şöyle yapardı…” cümlesi, tam bir kavga davetiyesi! 😂 Kim kime nerede ne yaparsa yapsın, bunu yeni sevgiliye söylemek adeta gönüllü dram başlatmak gibi bir şey. Nostaljiyle karışık patlayan bir bomba oluyor resmen! Üzülmek istemiyorsan hiç açma bu konuyu derim, herkesin kalbinde minik salıncaklar kırılsın istemeyiz. Yeni sayfanda, eskiyi kapat gitsin! 🎈💕