32 yaşındayım aşık olduğum erkek 52 yaşında onunla tekrar nasıl bir araya gelirim?

Evli ve 2 çocuklu hiç beni yadırgamayın aşk bu tercih değil bir anda gözümü dikmedim zamanla oldu. 2 yıldır aynı işyerindeydik şimdi işimden yeni ayrıldım açık bi ilişkimiz yoktu hoşlantıydı çok tartıştık kavgalar oldu bu yüzden genelde nefretle geçti şimdi özlüyorum

32 yaşındayım aşık olduğum erkek 52 yaşında onunla tekrar nasıl bir araya gelirim?
Cevapla