Kocam Sevgilisinden neden ayrılmıyor her şey iyi olacak diyor?

Kocamın ofisine 6aydir hergun gelip giden bir kız varmış guya çalışanmış ama sevgilisiymiş meğerse.. Kocam 40yaşında ve 25yaşında o genc hiperaktif kızla berabermiş.. Tüm arkadaşları tanıyormuş kızı.. Sabah cıkıyordu evden akşam eve dönüyordu ve tüm günü kızla beraber düşünün... Kız calismiyormus meğerse erkenden akşama kadar kocamin ofisindeymiş.. Bunlari kocamın babasına söylemiş birisi, babası gitti bir ton laf söyledi kocama yüzüne tükürdü falan... kocam kızın numarasini falan sildi (belki de koruma amaciyla).. hatırlatırım 13yaşında kızım var.. dün gizlice baktim telefona kızı kendi ismiyle kaydetmiş.. uzerine gizli ses kaydedici yerlestirdim kızla görüşmüşler kıza "Kendine benim kontrolum altinda olacak bi iş bul hergun gelip goreyim" demis "hesabina para gondericem" demis... babasi onca laf soylemis yine de ayrilmiyor kizdan... Kıza kararlı bi şekilde "kendine acil bi iş bul" söylemis bugün de... "yeter ki iş bul her şey iyi olacak" diye mesaj atmis kiza.. gizli telefondan hala whatsapta konusuyorlar.. Kızın hesabına dün para göndermiş.."Sabr et hersry eskisinden de iyi olacak" mesaj atmış kıza.. Kız iş bulunca ayrılacaklar mı? Kızı çok mu seviyo?

Kocam Sevgilisinden neden ayrılmıyor her şey iyi olacak diyor?
Cevapla