Bakıştığım çocuga bana karşı bir şey hissediyor musun dedim, oda hayatımda biri var dedi detaya acil?

Sürekli bakisiyorduk felan bende gidip sordum oda dedi hayatımda biri var bende dedim ki o zaman neden benimle bakisiyordun felan oda dedi ki ben öyle bakıyordum yani özür dilerim yanlış hissettirmişsem dedim ne zamandan beri sevgilin var oda dedi ki, uzun bir süredir var bende dedim bende bakistigimiz için bana karşı bir şey hissedion diye düşündüm sonra dedi birde benim yaşım büyük dedi bende dedim kaç yaşındasın oda dedi 28 bende dedim hm bende 25 sonra ben öyle mal gibi kalldim çünkü sürekli benimle konuşmaya çalışıyordu bussuru olay vardı.🤷🏻‍♀️ Hiç bir şey anlamadım cok bozuldum kendisi bakıp umut veriyordu birde sessiz sakin efendi sanmıştım

Bakıştığım çocuga bana karşı bir şey hissediyor musun dedim, oda hayatımda biri var dedi detaya acil?
Cevapla